Gå til innhold

Hvor blir det av TR??

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :)

Jeg og samboer skal gjøre forsøk på Riksen, og fikk ringebrevet for en stund siden. Jeg var helt i ekstase og telte ned dager til tr. Hatt litt problemer med å finne el denne mnd, men tror jeg har riktig dato. Litt forsinket el. Men problemet nå er at tr ikke har dukket opp. Og skulle vært her for 11 dager siden!! :o Har i hele april drevet med flytting osv, da vi har kjøpt oss hus. Så har tenkt at tr var forsinket pga flyttestress. Men nå har jeg roet ned i 2 uker, og den har fortsatt ikke kommet. Hender det er dager hvor jeg får murringer og fornemmelser, men det går fort over. Pms'en er helt klart på plass! :P hehe.. Snakket med Riksen i går, og de mente jeg bare skulle vente. VENTE!? Ååå, er så lei denna ventinga!! Hadde sist forsøk i juni 2012, og siden vi har byttet klinikk og kjøpt hus, ville vi vente til mai før det ble noe forsøk. Så jeg synes jeg har vært tolmodig lenge nok!! :P hehe..

Har hørt noe om at det finnes noe for å fremprovosere tr. Noen som vet noe om dette eller har prøvd det? Eller burde jeg bar smøre meg med tolmodighet og vente til den tilslutt dukker opp? :P

Må forresten si at jeg har vanligvis regelmessig syklusser. Og tr har kommet på dagen hver mnd i over ett år :)

Endret av Mammadrømmen
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144048077-hvor-blir-det-av-tr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...