Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg til min siste kontroll hos jordmor før det er på tide med planlagt KS. Er ikke sikker på om jeg kommer hjem eller blir sendt på sykehuset. Hadde min siste blødning pga placenta previa for ca 2 uker siden. Det kommer ikke ferskt blod nå, men det kommer fremdeles mye brunt blod. Må bruke bind hele tiden. Fikk beskjed om at brunt blod var helt greit sist, men så fort det blir ferskt igjen så måtte jeg på føden.

Men det kommer jo så MYE. Har måtte ta ny urinprøve flere ganger for uansett hvor mye jeg tørket meg før jeg tisser så blir det alltid med brunt blod i prøven (unskyld ekkle detaljer). Synes det er ubehagelig å se hvor mye som kommer å jeg gruer meg til å fortelle jordmor dette.

I tillegg så har jeg hatt migrene i hele natt. Har kastet opp mange ganger å jeg føler meg helt utslitt. Det har blitt litt bedre nå men er langt i fra bra. Klarer ikke få i meg mat, for det kommer bare opp igjen.

Det er under 2 uker til planlagt KS men jeg er 36+2 i dag. Håper så inderlig jeg får reise hjem i dag.

Dette var dagens lille bekymring fra ei som ikke er helt klar for å bli mamma på nytt i dag. Håper å oppdatere med at jeg er hjemme igjen senere i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144048011-spent-p%C3%A5-hva-dagen-bringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...