Gå til innhold

Dere som er i uke 34 eller lenger...

Anbefalte innlegg

Hvor aktive er dere i løpet av dagen?

Trener dere?

Hvor mye har dere lagt på dere?

Æsj... bare føler meg så slapp og lat, noe jeg hater. Er riktig nok sykemeldt grunnet diverse svangerskapsplager, men har hatt som mål å bevege på meg minst 30 min hver dag. Noe som har gått greit.

MEN... så kommer søvnløse netter, slappheten, og nå i tillegg, en sinnsykt kraftig forkjølelse med vondt i halsen og hodet :( Og det går jo aldri over!!! Og sliter mye med tetthet fra før. Har lagt på meg en kg bare denne uken alene. Og frykter formen kommer til å være slapp og dårlig nå helt til fødsel og at det blir syyyyyyykt mye slafs på kroppen i løpet av de neste 6 ukene. ÆSJ...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, bare få ut litt frustrasjon kanskje. Mannen er lei av å bli brukt som søppelbøtte ;)

Hvordan har dere andre det?

Ha en strålende fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144048005-dere-som-er-i-uke-34-eller-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er desverre også ganske lat. Vært sykmeldt nesten hele sv skapet og hatt store planer om p gå mye men det har ik blitt til det både pga mye os og glatt i vinter, og pga latskap og vond rygg nå seinere. Men tror ik vi er aleine om d:)

Jeg har nesten ikke rørt en finger de siste 3 mnd. Har fått streng beskjed om å ta det så med ro som det går Ann. Føler meg som en tung, ubevegelig sekk med poteter. Gleder meg til å fly rundt med barnevogna å finne igjen formen.

Har Vært sykemeldt to måneder nå med bekkenløsning, og den blir Værre jo mer jeg går. Så her blir det mye sofa. Samtidig er jeg så utrolig fysen og klarer ikke holde meg helt unna søtt. Har gått opp 11kg hittil, og var normalvektig fra før, så er ikke så ille. Men føler meg så vanvittig tung! Har også blitt forkjølet, nå 3 uka på rad. Fryktelig slitsomt! Har ikke hatt mye plager egentlig i svangerskapet, men kjenner jeg gleder meg så utrolig til å få tilbake kroppen min.

Er også dessverre mye i ro. Klarte å gå en times tur i går og det var deilig, men ryggen verker nesten 24 timer i døgnet og jeg våkner mye på natten. Sover ofte litt på dagen. Gleder meg også til å gjøre mer etter fødselen :) men vi får prøve å nyte tiden som er nå og :) særlig som førstegangs

Annonse

Er forresten 37+5 og opp 10 kg fra morgenkvalmen. Først nå vekten raser opp

Det har jeg merket og :) La på meg masse de siste 3 ukene her :) Kan være vann også kanskje, og baby blir vel litt tykkere og :D Vi får håpe på at noen kg faller av etter fødsel da, hihi

Er 37+4 nå og har akkurat gått ut i permisjon. Har jobbet 100% til nå så har gått og stått endel på jobb og vært aktiv sånn sett, men ikke noe trening. Jeg har vært heldig og vært i bra form hele tiden, bortsett fra småkvalm omtrente hele svangerskapet og er det fortsatt. :-( Nå prøver jeg å ta det mer med ro, men går litt tur og litt på senteret, men ellers ikke veldig aktiv. Har gått opp 14 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...