Gå til innhold

Når fikk babyen din tenner?

Lisse_01

Anbefalte innlegg

Gutten min var 3,5 mnd da han fikk sine 2 første nede.

Nå er han 7 mnd og har 8 tenner

Sprøtt som tiden flyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thunder Road

Begge de eldste fikk sin første tann da de var 7 måneder. Lillebror er snart 4 måneder og ingen tenner på vei enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt er 7 mnd og de to første tennene nede har akkurat dukket opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min var 3,5 mnd da han fikk sine 2 første nede.

Nå er han 7 mnd og har 8 tenner

Sprøtt som tiden flyr :)

Ganske likt her :) Min fikk sine første to da han var 3 mnd, og hadde 8 tenner noen uker før han ble 7 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta vår er 6 måneder om noen dager og nå er det en tann på vei opp nede :) Storebror var 7 måneder ca.da de to første kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror fikk 6 tenner fra 4,5-6 mnd. Så har han hatt en pause på 3,5 mnd, og i dag så jeg en ny fortann i underkjeven. Har skjønt at det har vært noe på gang, for han har vært klengete, høyrøsta og hektisk i flere dager + våknet oftere på natta enn han har gjort på en stund. Spørs om ikke det spretter ut flere ila de neste ukene :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor fikk de to første nede 6 mnd gammel, storebror vAr ca 8 mnd da de første kom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi fikk de første 2 nede 5.5 mnd :D lurer på om det kommer 2 til oppe snart.. er rødt og klør-- men har ikke fått de typiske gropene som kommer rett før tennene.. bare å vente å se :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillebror fikk 6 tenner fra 4,5-6 mnd. Så har han hatt en pause på 3,5 mnd, og i dag så jeg en ny fortann i underkjeven. Har skjønt at det har vært noe på gang, for han har vært klengete, høyrøsta og hektisk i flere dager + våknet oftere på natta enn han har gjort på en stund. Spørs om ikke det spretter ut flere ila de neste ukene :-/

Her er mini 5 mnd. Har ikke fått noen tenner enda men har også vært veldig høyrøsta,hektisk,våkner ofte og slever som bare det. Kaver på og virker som han har dårlig tid og skal ut å jogge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min som er fem måneder i dag har to tenner på vei opp. Hun har gnagd på alt hun har kommet over, og hun sikler mye. I tillegg har hun denne uken hatt flere netter med lange våkenperioder. Virker ikke som hun har vært noe plaget, selv om hun våknet og hylte et par ganger en natt. Men hun snudde seg bare og sov videre, så det kan neppe vært grusomt.

Tiden går så fort!! Hvor ble babyen min av, liksom?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er jo litt av en tanngard for en liten på 7 mnd! :) Min fikk sin første tann uka før han fylte 6 mnd, uka etter fikk han den andre. Nå er han 8 mnd og har begge fortennene nede og to stk oppe. Det er ikke fortennene oppe som er komt ut, men de vedsiden av, så han ser egentlig litt ut som en vampyr når han smiler :P Men nå ser jeg at den ene fortanna er på vei ut, så da blir vel smilet bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla fikk sine første tenner nede når hun var 4 mnd. Nå er hun 10 mnd og har 10-11. Hjørnetann eller hekser som har kommet nå sist og det er hvertfall 3 til på vei. Hu hei hvor det går unna. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjenne en prikk på ene fortanna nede nå, som er brøtte ut, og ser godt konturen av begge. Han er 4,5 mnd. Pleier tennene å komme raskt helt opp når det først har startet?

Trodde hjørnetennene nede kom til å komme først, da de vises så godt i lengderetning og han klør så fælt på spesielt den ene siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...