Gå til innhold

Holder det med to barn,eller er det plass for 3 ? :)

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Lurer på om det er andre(det er det heeelt sikkert), som har to, og som lurer på den tredje...har to barn på 5 og 3 år nå,og lurer på om vi skal ha nr 3...men vi er ikke sikre :) Veier for og i mot hele tiden ... og alderen drar seg mot 35, så hadde vært lurt å bestemt seg...:)

:P

Fortsetter under...

Har to selv, har alltid ønsket meg tre.

Men så ble det veldig deilig med to.

Årene har gått, minste er 5 år og NÅ er jeg super klar for siste familiemedlem !

Vi er i 1 pp og dette er så spennende!

Angrer ikke ett sekund på at vi bestemte oss for nr 3. Men vet jeg hadde angret om det bare ble to!

hehe...synes jo ikke 2 er lite jeg altså,de krever jo sitt,og mere oppfølging blir det i skolealder med lekser og aktiviteter :) Jeg jobber også 100 %, så jeg lurer på hvordan dere med flere enn 2 barn gjør det? :) Det høres jo fryktelig travelt ut med full jobb og tre barn ;) Men det høres jo også selvsagt koselig ut :)

Annonse

Så sprøtt det må være å kunne bestemme sånt selv. Her har vi strevd i årevis for å få til ett. Drømmer om å kunne være like sikker på at jeg får fler som dere er. At vi fikk vårt ønskebarn til slutt er så stort for meg at jeg ikke kan forlange mer :)

Anonym poster: 0bc1f5edf7e15896f1bf2bff3776d172

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...