Gå til innhold

Etter maaaange år er det endelig min tur :D

Anbefalte innlegg

Ja da var det vist min tur å komme hit inn :)

fant ut at jeg er 4+2 i dag.

var gravid i 2009 og det var utenfor livmor (venstre eggleder) ble tatt med cellegift også i 2012 ble jeg gravid igjen til stor glede men også denne gang var det utenfor (i venstre eggleder igjen) denne gang ble eggleder fjernet :( så jeg så ikke lyst på ting. men nå i 2013 ble to tester tatt (en vanlig CB ig en digital CB) begge viste positivt... :) hehe, men etter de to utenfor er jeg litt redd for at ting skal gå galt denne gang å (noe jeg håper det ikke jør) høyre eggleder er helt fin..

Så jeg får UL når jeg er 6uker på vei.. (tidlig UL pga Exu)

Men uansett :D wuuuhu...

tegn til nå:

ømme bryster (kan ikke ligge på magen som er min favoritt måte å ligge på) :o

Kvise utbrudd :angry:

tisse veeeeldig ofte :P

trøtt som bare det.

litt små hissig til tider (amper) :rolleyes:

og uteblitt mens da (skulle kommet før 3 dager siden) :)

Fortsetter under...

Håpe også det går bra denne gangen, :D føler virkelig på meg at 2014 kommer til å bli lykke året, skal også gifte meg da ^_^ 26 juli 2014.

men det er kun en ting som bekymrer meg litt akkurat nå, jeg begynte å blø litt tidligere i dag, men ikke mer enn tja en tskje! og det har gitt seg nå men jeg ble jo redd selvfølgelig! så håper det går bra..

• 1 måned senere...

Annonse

Da jeg var på UL 4Juni fant det ut at jeg var kortere på vei enn det vi trodde først, så ble satt fra 7+2 til 5+5 ...og de kunne se fosteret men ikke hjerteslag sia jeg var så kort på vei, men det var 4mm. Idag er jeg 8+5 og skal på ny UL i morgen :-D håper alt er som det skal og at de ser hjerte slå denne gangen.. ♡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...