Gå til innhold

Hjeeeeeelp (ang. 17.mai)

Anbefalte innlegg

Trenger litt seriøs hjelp her nå, er 25+6 i dag, altså 26 uker på 17.mai, og har alt for stor mage til å passe inn i bunaden i år, desverre. Regner med vi er flere med samme "problem"? Har lenge tenkt at jeg må dra å finne meg en kjole til 17.mai, men nå er det tirsdag, og 17.mai er på fredag, og jeg kjenner jeg er stressa nå. Var en kjapp runde på senteret tidligere i dag, og svetta og sleit meg igjennom prøving av sikkert 10 forskjellige kjoler, men følte meg ikke fin i noen av de. Jeg ønsker så langt som mulig å unngå å kjøpe "gravid-kjoler"...sååå. Er det noen av dere som har noen gode kjole-tips? Evt. andre pen-klær-tips til 17.mai ? :) Setter stoooor pris på litt hjelp nå :D <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144047797-hjeeeeeelp-ang-17mai/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et par maxikjoler som jeg har brukt før, og kommer til å bruke dem igjen. Er ca like langt på vei som deg, og har stooooor mage (mange tror jeg skal føde i hvert øyeblikk)

Ellers har Iilse Jacobsen mange fine kjoler som jeg tror er elastiske :)

Er selv i uke 24 så bunaden får ligge. Fant en gammel hvit kjole i skapet:) men var å handlet en cardigan i dag til kjolen på h&m. Så ut som de hadde en del gravidvennlige kjoler der og på veromoda. Hadde også en del fine dressjakker på h&m som var fine åpne. Sko m litt kilehæl fant jeg på økonomisko:)

Lykke til;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...