Babysmurf Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har pcos og skal begynne med ivf behandling snart.Har en syklus på ca 36 dager og hadde første menstrasjons dag 26.04...dermed ble det bestemt at jeg skulle begynne med spray 20.05... det viste seg at dette ble en merkelig mens som varte lenge...plutselig blødde jeg litt og plutselig ingenting...nå har jeg vært uten blødning i ca en uke men plutselig når jeg gikk på do nå i dag så blødde jeg igjen... Har dette noe å si på om jeg kan starte behandling? er så redd for å ikke få uttakk og innsett av egg som er planlagt i uke 26 før sommerferien.. *Hilsen bekymret smurf*
My73 Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Jeg vet ikke hvordan det er ift pcos og uregelmessig mens, men vil tro det ikke er noe problem siden du skal gå på nesespray. Da setter de jo din hormonproduksjon ut av spill for så å starte en kunstig syklus. Riksen er veldig hjelpsomme på tlf, så ring sykepleier og spør dem hvis du er redd:-) Masse lykke til:-)
Babysmurf Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2013 okei ja jeg skal ringe dem i morgen Takk for svar
Babysmurf Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2013 jeg skulle begynne med tabletter som stoppe menstrasjon(primolut) samtidig med sprayen godt jeg ringte inn
Stjernemagnolia Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Så bra du fikk ringt inn til klinikken og fikk svar. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå