Gå til innhold

Joda nå kjenner jeg hvertfall godt at jeg er gravid!! Flere som er slitne på jobb om dagen?

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 9, og jeg som har etterlyst symptomer har fått mange.. Blir fort uvel/sliten på jobb, og mer kvalm. Kjennes pluts ut som om jeg har skikkelig lavt blodsukker (selv om jeg nettopp har spist), blir liksom skjelven og uvel i kroppen. Mer kvalm også, men hjelper litt når jeg spiser..

Så synes det har blitt mer slitsomt å jobbe. Nå har jeg en fridag i uken, så det hjelper jo litt. Heldigvis tar de på jobben mye hensyn!!

Flere som er slitne om dagen? Går det greit å jobbe for dere? :)

Fortsetter under...

Joda jeg merket graviditeten bra istad når jeg hang over do og spydde magesyre ; )) symptomene kom for fullt for en ukes tid siden... Ømme pupper og uggen...kvalmen kommer på ettermiddagen så arbeidsdagen går foreløpig greit ... Jeg er 6+4 idag og regner med kvalmen blir her en stund .

Jepp.. Her kommer det snikenes.. Måtte hjem fra jobb idag pga kvalme, uvel og svimmel.. Hjelper akk når jeg spiser men blir like dårlig etterpå men kan jo ikke gå med mat i munnen hele dagen :-/ Enkelte ting blir jeg mer dårlig av enn andre.. Slitsomt og krysser fingrene for at det blir bedre.. For dette har jeg virkelig ikke tid til.. Heldigvis har jeg kun jobb imårå før fri fram til neste torsdag :) skal til jordmor på tirsdag så får høre om hun har noen tips om dette fortsetter.. :)

God bedring alle sammen.. Er kjekt med symptomer men denne kvalmen ødelegger hele formen :) hehe..

Annonse

Ja fytti fy... Den kvalmen ligger og ulmer baki halsen her nå...... Husker så veldig godt hvordan den fulgte meg i mange mnd når jeg gikk gravid med gutta mine ...vil helst bare sove for da erkjenner jeg den ikke : ))

Ja fytti fy... Den kvalmen ligger og ulmer baki halsen her nå...... Husker så veldig godt hvordan den fulgte meg i mange mnd når jeg gikk gravid med gutta mine ...vil helst bare sove for da erkjenner jeg den ikke : ))

Skjønner hva du mener.. Vært sååå kvalm i dag selv, så nå har i hvertfall den etterlyste kvalmen kommet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...