Gå til innhold

trenger litt hjelp her:

Anbefalte innlegg

Den siste uken har jeg hatt mye nedpress og små stikkninger i tissen., var hos jordmor i går, som sa bare at det er tegn på modning.

I dag er det verre enn noen gang. Stikker noe voldsomt oppi her, kjennes nesten ut som strikkepinner som stikker meg, samt mye nedpress. Er slik at når jeg reiser meg, føles det som om alt bare skal falle ut.

Hva gjør jeg? skal på Ullevåll på torsdag, skal jeg vente, eller burde jeg bare ringt å hørt hva de sier? Er bare i uke 33, men med tvillinger.

tTrenger råd her.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144047689-trenger-litt-hjelp-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måten. Ikke så veldig mye stikkninger, men press og veldig hoven nedentil. Har også tvillinger og fikk beskjed fra sykehuset at det er modningstegn. Du kan jo ringe og høre hva føden sier da. Kan være de il ha deg inn til en sjekk selv om du har time på torsdag.

Annonse

Da har jeg snakket med føden. Skal avvente til i morgen. Om det er verre, så må jeg ringe inn igjen, for da vil de at jeg skal komme inn.

De mente det bare var modningssmerter, og siden det er to inni, så er det ekstra press.

Er veldig betryggende å vite at man bare kan ringe dem, de er jo så hyggelige.

Så da får vi se hva natta bringer. Vil jo ha jentene inni magen min minst 2-3 uker til. Alt for tidlig for dem å komme nå synes jeg.

Takk for råd, jenter. Dere er gull verdt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...