Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, har noen prøvd disse "nye" tvillingvognene fra jollyroom? Vil kjøpe søskenvogn pga at jeg noen ganger trenger den og vil

Ikke kjøpe de dyreste siden dette blir en reservevogn. Har heller ikke lyst til å kjøpe brukt. Da jeg kom over disse vognene virket det for godt til å være sant- pris + hvordan de er bygde. Nå håper jeg bare at noen har erfaring med de???!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144047653-beemoo-eller-2me/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har beemoo tvillingvogn. Den brede typen. Veldig prisgunstig og grei. Ganske bred (kommer ikke gjennom dørene her i huset), men er bred nok for det eldste barnet med vinterpose. Lett å legge sammen, ikke veldig tung, veldig god å trille pga store hjul. Se an behovet. Super hvis du trenger søskenvogna bare av og til.

Jeg har beemoo tvillingvogn. Den brede typen. Veldig prisgunstig og grei. Ganske bred (kommer ikke gjennom dørene her i huset), men er bred nok for det eldste barnet med vinterpose. Lett å legge sammen, ikke veldig tung, veldig god å trille pga store hjul. Se an behovet. Super hvis du trenger søskenvogna bare av og til.

Den har jeg aldribsett eller hørt om ! Er du fornøyd? Nå må jeg inn å Google litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...