Gå til innhold

Bytt til One Call!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også onecall! Har hatt de i tre år og er utrolig godt fornøyd med de. De overrasker stadig med noe nytt! Elsker de!!smile.png

Anonym poster: d10eafc9fe6f369d3a943c2b935ea8b8

Tone ;)

Anonym poster: b42905d85d3c81d70640c15f90e6e6dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg HI. Har alltid hatt høye telefonregninger, men ikke nå lenger. Har folkepakka fra Onecall, 5000 ringeminutter, for 299.

Supert!

:D

Skrevet

Helt enig med deg HI. Har alltid hatt høye telefonregninger, men ikke nå lenger. Har folkepakka fra Onecall, 5000 ringeminutter, for 299.

Supert!

:D

Gå inn på one call nå, så ser du endringer i abonnementet ditt! Positive endringer!

Anonym poster: 556d63f03edbad3917fec5ef1b307b3a

Skrevet

Jeg har one call. Hatt det i 7-8 mnd nå. Har folkepakken til 199, men mine regninger er alltid mer. Er sikkert internett, men jeg får aldri beskjed når jeg er like ved å nå grensen. Irriterende

Skrevet

Jeg har one call. Hatt det i 7-8 mnd nå. Har folkepakken til 199, men mine regninger er alltid mer. Er sikkert internett, men jeg får aldri beskjed når jeg er like ved å nå grensen. Irriterende

Det er nok spesialnumrene det. Mobilbank? SMS for å sjekke konto? Ringe NAV? Osv.

Jeg får alltid melding en uke før grensen er nådd. Hvis du ikke får det må du ringe de!!

Anonym poster: 556d63f03edbad3917fec5ef1b307b3a

Skrevet

Så på regningen min nå. Legevakten denne gangnen:)

Skjønner at ikke alt er inkludert, men irriterer meg på reklamen: alt er så billig, ingen skjulte kostnader. Og så blir regningen alltid mer enn 199;)

Jeg skjønner hvorfor da.

Men ellers så er one call bra.

Skrevet

Skjønner at de som har høye regninger bør være obs på hvilket abonnement de har... Selv bruker jeg mobilen min akkurat så mye jeg vil, tenker aldri over det, men regningen min ligger på 30-50 kr mnd likevel. Har Tele2 med fri familie, uten noe mnd-pris/binding. For meg blir det jo da dyrere å bytte, selv om det gir meg "fri bruk". Ser liksom ikke noe poeng siden jeg uansett bruker tlf så mye jeg vil, orker ikke å gå inn for å bruke den mer liksom;p

Skrevet

Jeg hadde onecall i noen månder.. Huffa meg.. Det skal jeg ikke ha igjen. Nå bor jeg på landet, og mobilen lå å søkte etter nett hele tiden... Hadde nesten konstant dårlig dekning, mobilen brukte myyyyye strøm og det var stort sett bare tull, selvom jeg slo av 3G nettet.

Nei takke meg til Telenor/ Djucie.

Skrevet

Jeg har nettopp byttet fra onecall tilbake til djuice (telenor). Onecall suger på dekning. De bruker telenor sitt nett, men onecallkunder blir ikke prioritert i det nettet, så jeg har aldri signaler. Får aldri ringt ut. Aldri mer onecall (nocall)!

Anonym poster: 2644eea0172edf2c388ded9e9c90b015

Skrevet (endret)

Jeg har nettopp byttet fra onecall tilbake til djuice (telenor). Onecall suger på dekning. De bruker telenor sitt nett, men onecallkunder blir ikke prioritert i det nettet, så jeg har aldri signaler. Får aldri ringt ut. Aldri mer onecall (nocall)!

Anonym poster: 2644eea0172edf2c388ded9e9c90b015

Mener de har hovedavtale med Network Norway sitt nett, og derfor helst prøver å bruke det nettet, og når dekningen der er for dårlig så bruker de Telenors nett.. Men for oss som ikke bor i storbyene så resulterer det i en elendig dekning fordi mobilen stadig ligger å søker etter Netwok Norway sitt nett som er lite utbygd her, og en mobil som stadig er tom for strøm.

"Like bra, bare billig" pøh!!! "Elendig men billig" hadde passet bedre.

*med ipad blir det bare skrivefeil.. Derfor redigert

Endret av Queen_of_the_road*ny_spire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...