Gå til innhold

Da lusker jeg meg forsiktig inn her fra ass. befruktning :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Så koselig :) har du mye symptomer usababy? Jeg har veldig lite foreløpig. Bitelitt ømme pupper bare. Klarer nesten ikke vente til den tidlige ultralyden og forhåpentligvis se hjertet slå, klarer liksom ikkje tro at det er sant :)

Annonse

Velkommen ht baremeg:-) husker deg også fra assistert befruktning:-) Dere har termin 2 dager før meg og blir spennende å følge hverandre:-) Har heller ikke mye symptomer, men målt hcg to ganger m 5 dagers mellomrom nå og det var beroligende;-) Når skal dere ha tidlig ul? Vi skal 10. juni og håper tiden flyr frem til da;-)

Ja, ser jo at nivået varierer veldig i starten fra person til person, så det viktige blir jo å se at det stiger tenkte jeg .. Ble så overrasket over positiv blodprøve på Riksen så glemte å spørre om nivået på torsdag...hehe.., så ringte opp på tirsdagog fikk det, og da hadde jeg allerede tatt ny på legekontoret mitt, som jeg fikk svar på i går. Så kjapt og greit og ikke noe problem å få tatt:-) fra 119 torsdag til 1500 tirsdag, så høres jo greit ut?:-)

Blir spennende med UL!! Når skal du ha ul usababy?

Gjest usababy

Kjenner verk i magen og korsryggen fra tid til annen. Litt kvalm innimellom, men er stort sett i bra form. :)

Jeg skal ha ul 3.juni. Spent på om det er en eller to...hcg i går på rugedag 15 var 1216...! Klinikken sa det var sjans for tvillinger da...

Gøy å følge dere! :)

Velkommen ht baremeg:-) husker deg også fra assistert befruktning:-) Dere har termin 2 dager før meg og blir spennende å følge hverandre:-) Har heller ikke mye symptomer, men målt hcg to ganger m 5 dagers mellomrom nå og det var beroligende;-) Når skal dere ha tidlig ul? Vi skal 10. juni og håper tiden flyr frem til da;-)

Hei

Jeg husker dere også fra ass.befruktning. Jeg har termin 2 januar og var så heldig 14 mai å få se den lille spiren gro!!

Lykke til alle sammen og tvi tvi..

Annonse

Jeg fikk jentene 34+3, men var sengeliggende fra uke 20 pga kort livmorhals og fare for at de skulle komme altfor tidelig. Når de kom trang de hverken kuvøse eller pustehjelp - "store" og herlige jenter som klarte seg best med hverandre i en liten seng :)

Hvordan er formen din? Hvor mange egg fikk du satt inn?

Så bra å gå så lenge når de kunne kommet allerede i uke 20:-))

Jeg er i fin form, bare litt trøtt:-0 Fikk tilbud om å sette inn to denne gangen, pga alderen min, men takket nei.. Er egentlig glad for det nå, siden jeg har 1,5 fra før;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...