Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurte bare på hva slags hensyn dere tar på jobben i forhold til at dere er gravide?? Jeg går ikke nattevakter, går ikke til pasienter som har hatt cellegift de siste 72 timer eller de som har cmv ( et virus) så er det visst noen anti vitale midler vi ikke skal blande... Ellers gjør jeg alt : )) hva med dere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144047530-flere-sykepleiere-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke fortalt at jeg er gravid enda. Er 7 uker nå. Når fortalte dere det til deres avd.leder? Har tredelt turnus, og har nettopp hatt 2 nattevakter. Fy jeg var trett gitt... Trodde ikke jeg skulle merke noe forskjell men det gjorde jeg visst. Har 4 netter I neste uke, og gruer meg allerede. Men etter disse 4 er det flere uker til neste gang heldigvis..

Fortalte det for en uke siden i uke 7.. Nettopp for å slippe nattevakter. Og dagen etter kommer kvalme og ekstrem tretthet så det passa igrunn fint. Tror jeg hadde sovnet på nattevakt nå for å si det sånn. Slitsomt nok å gå turnus syns jeg når jeg jobber 100% .......nå hater jeg nattevakter i utgangspunktet fordi jeg sliter med å sove etterpå så jeg er veldig glad for å slippe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...