Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Jeg blir irritert og fort sint hjemme bane føler alt er på meg.Jeg driver ikke med fysisk vold men blir sint irritert hva kan det være da?Noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe sinna problemer? Anonym poster: c50a646a7b79e6e804ffe20f73ab9ac9
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Går du på hormoner av noe slag? Merker du at det blir verre i dagene før mensen (pms) eller er du like sint/irritert uansett hvor du er i syklusen? Har du avsluttet eller begynnt på noen medisiner nettopp, f.eks mot depresjon? Kan du være deprimert? Om det er nei til alle spørsmålene og du ikke har noen naturlig grunn ville jeg ringt legen og fått time snarest. Ikke bra å gå rundt å være sint hele tiden og særlig ikke om det er barn med i bildet! Klarer du kontrollere deg når det gjelder barna? Du sier du ikke bruker fysisk vold, hva med psykisk?
Gjest Thunder Road Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Etter 14 dager på p-piller ble jeg et troll uten like! Irritert og sint hele tiden, til og med på babyen min Kastet pillene og ble som før raskt etter Kan være der hormonprevensjon hos deg også? Får du nok søvn og hvile? Om en er konstant trøtt og sliten kan lunta være meget kort!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 Går du på hormoner av noe slag? Merker du at det blir verre i dagene før mensen (pms) eller er du like sint/irritert uansett hvor du er i syklusen? Har du avsluttet eller begynnt på noen medisiner nettopp, f.eks mot depresjon? Kan du være deprimert? Om det er nei til alle spørsmålene og du ikke har noen naturlig grunn ville jeg ringt legen og fått time snarest. Ikke bra å gå rundt å være sint hele tiden og særlig ikke om det er barn med i bildet! Klarer du kontrollere deg når det gjelder barna? Du sier du ikke bruker fysisk vold, hva med psykisk? Etter 14 dager på p-piller ble jeg et troll uten like! Irritert og sint hele tiden, til og med på babyen min Kastet pillene og ble som før raskt etter Kan være der hormonprevensjon hos deg også? Får du nok søvn og hvile? Om en er konstant trøtt og sliten kan lunta være meget kort! Jeg driver ikke med psykisk vold heller er bare sur grinete ,skal ta en tur til legen er nok hormonene mine . Anonym poster: c50a646a7b79e6e804ffe20f73ab9ac9
Fuglekassa Skrevet 14. mai 2013 #5 Skrevet 14. mai 2013 Har det alletid vært sånn ? Ei jeg kjenner hadde det på samme måte bestandig og hun fikk gå på sinnemestringskurs, hun er en helt annen i dag, ikke minst mye mer lykkelig.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #6 Skrevet 14. mai 2013 Går i perioder men føler no mest for tiden samboer som for gjennom gå .Føler bare sånn at jeg vil være alene glad når han drar ut .Liker ikke sex unngår det .Synes det er godt å være alene dra ut eller gjøre ting alene. Anonym poster: c50a646a7b79e6e804ffe20f73ab9ac9
Fuglekassa Skrevet 14. mai 2013 #7 Skrevet 14. mai 2013 Huff det høres ikke greit ut. Kanskje du skal snakke med legen din, greit å snakke med noen om det uansett. Er jo ikke greit å gå rundt å ha det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå