Gå til innhold

Babyens første sko

Aliniane

Anbefalte innlegg

Min lille har nå begynt å gå, men jeg er så usikker på dette med sko. Inne bruker hun jo ikke sko, men nå som det snart er sommer må hun jo få gå ute også. Ikke så gøy å sitte i vogna lengre, hun vil bare gå når vi er ute. Hva er egentlig riktig med tanke på de første skoene? Har prøvd å spørre i en del butikker, men de har uansett ikke hatt små nok sko. Hun er bare 9 mnd, så føttene er ikke så store. Noen som vet om en butikk som selger små nok sko som er gode? Finner mest pyntesko i hennes størrelse, men det er jo ikke det jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

går hun med eller uten støtte? hvis hun går med støtte vil jeg anbefale skinnsko, for eksempel robeez har gode førstegangssko. de har også sandaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har akkurat begynt å slippe seg, og har tatt de første skrittene uten støtte på gulvet inne. Men hun liker fremdeles best å holde i en finger når hun skal gå litt lengre, som fra stue til kjøkken for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp noen veldig lette sko. Ecco har noen veldig fine første sko. Sjekk nettsiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Danmark er de kjempe flinke til at hjelpe i butikkene ( de fleste har 3-4 års utdannelse)

Vi blev alle steder anbefalt og kjøpe en Bundgård sko. Kjempe myk skinn, men med litt høyde og fast på de riktige steder.

Har set de her i Norge, men husker ikke hvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...