Gå til innhold

Hjelp med trening noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil stramme opp kroppen... Syns den har forfallt litt etter 3 svangerskap nå.

Jeg vil ikke ned i vekt, bare stramme opp. Kan godt bli mer utholden også!

Har scannet meg på en sånn "fancy" vekt, og er 168cm, 62,8kg (med klær), 44,1 kg muskelmasse, 2% magefett (altså fettet innimellom invollene).

Jeg eier ikke pupper etter å ha ammet 3 barn, det er bare tomskinn... Har en del løshud på rumpe,lår (bak og på innsiden), og bittelitt nederst på magen (sånn at huden krøller seg liksom...) og disse kjærlighetshåndtaka da...

Har dere tips til trening?

Jeg får hjelp av kostholdsekspert til å spise riktig nå, for jeg har ekstremt lav hvileforbrenning, den må opp ca 500.

Jeg tør så vidt å kle av meg foran kjæresten nå, for jeg liker ikke det jeg ser... Det henger jo overalt, og jeg har trent aerobic nå en god stund uten synlige resultater...

Hjelp meg, vær så snill! :)

Anonym poster: 81fb2188a1f31440d94d8f691b4ed87f

Fortsetter under...

Skrevet

det går jo an å prøve 30 day shred med jillian (dvd), jeg er på dag 12 nå og føler det strammer opp!

Anonym poster: 48136c5807681dda0327354c468bb7ae

Skrevet

gruppetrening som aerobic fgir gjerne ikke den fremgangen en gjerne ønsker. Jeg vil anbefale deg release your potential- RYP. Du trener 4*4 intervall samt et styrkeprogram. Anbefaler deg å starte med grunnprogrammet- varer i 6 uker, deretter ta maksimal forbrenning. nettsiden heter tn.no. Link til programmet; https://www.tn.no/ryp/kalkulatorer

Anonym poster: 9678468cac52d4ff36f9f5538c88cb08

Skrevet

Kombinasjon av styrketrening og trening hvor du får opp pulsen litt over tid.

Finn aktiviteter du liker. Da fortsetter du med dem resten av livet!

Anonym poster: 02ada140b92a3d800fe7a9c8f0422795

Skrevet

du bør også se videoene først hvor de utfører øvelsene for å gjøre det riktig. Første gangen går du gjennom øvelsene og løfter maks av hva du klarer * 10 før du legger dette inn i kalkulatoren som regner ut programmet for deg:-) Ang RYP dette altså!

Anonym poster: 9678468cac52d4ff36f9f5538c88cb08

Skrevet

Takk for svar og tips :)

Jeg burde jo selvsagt ha lagt til at jeg er nødt til å trene hjemme (alene med baby og 2åring,ingen mulighet til barnevakt), så det må jo være trening jeg kan gjøre på kveldstid når barna er i seng ;)

Kan jo selvsagt finne et eller annet å bruke som vekter dersom det trengs! (men har ikke råd til masse utstyr).

Hvis det hjelper på oppstramming allerede etter 12 dager, skal jeg jaggu meg prøve! Trener du hver dag da?

HI

Annonse

Skrevet

Takk for svar og tips :)

Jeg burde jo selvsagt ha lagt til at jeg er nødt til å trene hjemme (alene med baby og 2åring,ingen mulighet til barnevakt), så det må jo være trening jeg kan gjøre på kveldstid når barna er i seng ;)

Kan jo selvsagt finne et eller annet å bruke som vekter dersom det trengs! (men har ikke råd til masse utstyr).

Hvis det hjelper på oppstramming allerede etter 12 dager, skal jeg jaggu meg prøve! Trener du hver dag da?

HI

prøver hver dag ja, men har hatt 3 dager tilsammen hvor jeg ikke har rukket da. men da hopper jeg ikke over noen dager, det tar bare lenger tid å fullføre. så skal trene alle 30 dagene uansett! så har trent 12 dager nå, men skulle egentlig vært på dag 15 om du skjønner :) vet ikke om man ser superforskjell på meg enda, men det er hard trening så jeg føler meg allerede litt strammere, i alle fall på magen. så får jeg se etter 30 dager om jeg ser noen forskjell på bildene jeg tok fra før jeg startet:)

Anonym poster: 48136c5807681dda0327354c468bb7ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...