jentemamma Skrevet 13. mai 2013 #1 Del Skrevet 13. mai 2013 Minstesnupp har blitt smittet av et ordentlig bhg-virus... Hele familien hoster og snørrer. Hun har tett nese, litt feber i natt og har nå begynt å hoste. Gulpet/hostet opp en del gult slim i morges. Puster greit uten surkling. Spiser og har tissebleier. Det er da ingen vits med lege foreløpig eller?! Allmenntilstanden er fin. Mannen reiser bort i morgen og jeg blir da alene med tre unger så litt i tvil på om jeg burde sjekket henne før han drar. Men liker ikke å være "hysterisk" heller:) Hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 13. mai 2013 #2 Del Skrevet 13. mai 2013 min fikk en liten forkjølelses virus etter en bursdagselskap og han hadde nettopp blitt 4 mnd. vi dro ikke til lege. ga han paracet, og saltvann i nesen når han var tett og sugde ut snørr. det holdt på i 3 uker.. og denne uken har han nettopp blitt kvitt hosten. men han var blid og sprudlende og spiste godt og alt annet var normalt. han er straks 5 mnd hvis bebisen ikke spiser eller virker veldig trøtt og sløv så hadde jeg anbefalt legebesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente+Oktoberbarn Skrevet 13. mai 2013 #3 Del Skrevet 13. mai 2013 Om feber blir høy eller vedvarer over 3 døgn så anbefaler man et legebesøk. Og selvsagt dersom allmenntilstand blir dårlig og de ikke tisser nok. Min på 6 mnd er også forkjølet nå, sliter med en del slim stakkars... Men hadde heldigvis bare litt feber første døgnet, så gikk den bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå