Lilleolebolle1 Skrevet 13. mai 2013 #1 Del Skrevet 13. mai 2013 Har dere noen gode forslag til hva man kan finne på med babyen ute på fine dager? Hun kan jo ikke sitte i vognen hele tiden og har desverre ikke terasse. Hva gjør dere andre? Hvis jeg sitter henne på et teppe ute, så er hun ganske snart nede og åler seg rundt og prøver å spise det hun får tak i.. når slutter de forresten med å putte alt de kommer over i munnen? Trenger også tips til leker som er gøye i den aldren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp1988 Skrevet 13. mai 2013 #2 Del Skrevet 13. mai 2013 Min er utrolig enkel så han trenger bare en tom boks eller en flaske med vann i. Da kan han holde på i mange timer Han rører ikke de andre lekene, men har et bilratt med mange knapper og lyder som er veldig populær + en mobil tlf han leker med. Han putter lite ting i munnen (heldigvis), så gresset er ha ofte på. Vi pleier å mate svaner og det er nesten dagens høydepunkt Tar han med på lekeplassen, husker og sklir sammen med han. Syns han er i den fasen at det kan være litt vanskelig å finne på ting ute, venter bare på at han begynner å krabbe og gå så blir det mye enklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundejente Skrevet 13. mai 2013 #3 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg liker å putte gutten min på 8 mnd på ryggen i Manduca og gå tur i skogen, det synes han er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleolebolle1 Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mai 2013 Takk for svar Har ikke tenkt på at jeg alt kan ta med snuppa på lekeplassen. Mate ender er sikkert stas ja! Min elsker alle dyr Har en ergo bæresele, men har ikke blitt helt venner med den enda.. Synes det var litt styrete og hun likte seg ikke, men er kanskje bedre å bære på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå