Gå til innhold

Vognpose til vår/sommer?

☆Zassy☆

Anbefalte innlegg

Hva bruker dere andre i vogna nå når det begynner å bli varmere i været? Har tenkt på at jeg bare kan bruke dyne, men synes det er så greit og praktisk med en pose som ikke blir sparket av osv. Men hvilken type er best å gå for? Og så vil jeg helst ha en ganske rimelig en ettersom hun bare bruker den i barnehagen og hvem vet hvor lenge til hun kommer til å sove dupp på dagtid. Vil også at det skal være hull i den til selene.

Tips meg please! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sydd meg en snøggelbøggel, men ellers hadde jeg nok bare brukt et teppe ;-) Se om du finner noe brukt på finn, f.eks. Finnes jo masse vognposer i forskjellige tykkelser. Originalen til snøggelbøggel heter Buggy Snuggle ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare posen som hører til Bugaboo'en min. Den er finfin til alt unntatt vintervær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en sånn buggy snuggle. Den er helt genial. er i fleece. Brukte den i vinter som bilpose, nå er den flyttet ut i vogna. Dersom det blåser mye bruker jeg overdelen til vogna eller regntrekket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en brio Flece vogn pose til snuppa mi jeg, kosta 400 i brio leke butikken. Vært kjempe fornøyd med den, hatt den siden snuppa var baby. Eneste minuset et at den ikke er av de lengste posene men går enda selv om snuppa mi snart er 2 år. Blir nok for liten etter denne sesongen men da trenger vi kanskje ikke det mer ;) den har hull til seler også :)

Endret av Lene~mor til tre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit fleecepledd med knapping i eine kanten og glidelås så den kan bli ein pose. Legg det slik at glidelåsen er ned, zippar opp stroppa mellom beina slik at det ikkje blir sparka av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som er fornøyd med buggy snuggle, litt for dyr for meg egentlig, men får se litt..noen som har bestilt på ebay her eller? Der kan jeg kanskje få tak i det litt billigere evt. Vi har en vognpose nemlig, men den har blitt ødelagt så nå går jeg å vurderer om jeg skal prøve å fikse den eller bare kjøpe en billig ny..tror ikke jeg får til å fikse den selv, er ikke så "hendig" av meg :P Så bruker posen mest som underlag nå, med et teppe over.

Men bruker dere den posen på sommeren også? Eller blir fleece for varmt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sydd snøggelbøggel selv, er ikke så glad i fleece på grunn av brannfaren samt at jeg liker best naturmaterialer. Jeg er inget sy geni, var veldig enkelt å sy en slik pose. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...