Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra jeg fant ut at jeg var gravid så følte jeg at det ville ta en eeevigheet til å nå 12 uker, men nå som jeg er 12 uker så har det egentlig gått ganske fort!

merkelig nok :-)

men sier ingen ting til noen før jeg har vært på den siste UL nå på torsdag.

da er jeg sikker på at alt er i orden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyttet med doppler nå for å se om jeg kunne finne hjertelyd og det gjorde jeg :wub:

Skrevet

Heldige deg : )) er bare i uke 7 jeg !!! Virker som en evighet til uke 12 !

Skrevet
:) ja husker det var en evighet til uke 12 når jeg var rundt den tiden, men det har egentlig gått ganske fort på en måte! men så slapp jeg alt av bekymringer når jeg var rundt uke 8-9. og bestemte meg for å "go with the flow" og da gikk det mye fortere.
Skrevet

Lyttet med doppler nå for å se om jeg kunne finne hjertelyd og det gjorde jeg :wub:

Gratulerer med uke 12! Bare lurer, hvordan får du til den smileyen med hjerter? Er det en smiley-liste her inne et sted?? Gøy å ha med noen smileys i innleggene her :)

Skrevet

takk :) når jeg går inn å trykker på svar så ser jeg en vanlig smiley på verktøylinjen på "svarboblen" og trykker på den. da kommer det en ny verktøylinje neders og der kan du velge mellom ulike smileys :)

Skrevet

takk :) når jeg går inn å trykker på svar så ser jeg en vanlig smiley på verktøylinjen på "svarboblen" og trykker på den. da kommer det en ny verktøylinje neders og der kan du velge mellom ulike smileys :)

Stort sett inne via mobil jeg... Så der har jeg ingen slik verktøylinje ;)

Skrevet

Grattis med 12 uker! Jeg er 12 uker idag, så vi følger visst hakk i hæl :) Synes også det plutselig har gått ganske fort!! :)

Skrevet

grattis til deg også! :-) ja vi er visst ganske likt vi da.

når hopper du over til 2 tri egentlig??

Skrevet

Gratulerer!! Kommer etter om en uke. Du blir vel novembermamma du, da. :)

Skrevet

nå har jeg termin den 27 nov og er førstegangs så sjansen for at jeg blir desembermamma er vel stor :P

Tusen takk! :)

Skrevet

Hopper over til 2.tri. førstkommende tirsdag, for da er jeg akkuratt fullgåtte 13 uker :)

Skrevet

Jeg har hoppa inn der jeg da :-) jeg er 12+3 i dag så jeg har bestemt at jeg er i 2 tri :P

Skrevet

Jeg har hoppa inn der jeg da :-) jeg er 12+3 i dag så jeg har bestemt at jeg er i 2 tri :P

Holder med deg der!! CU next week! :)

Skrevet

Ok, men da spretter jeg inn dit jeg også, hehe ;) Her inne er jo alle bare kvalme og dårlige, så blir greit å komme seg videre til litt andre tema :P

Skrevet

ja hopp inn du også! :-) greit med litt andre temaer ja! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...