Gå til innhold

Når er det vanlig å kjenne spark? Jeg er 18+4 og mener fortsatt at jeg ikke har kjent noe liv..

Anbefalte innlegg

Det er noen ganger jeg tenker at det kanskje er babyen men jeg er så usikker at jeg tror heller at det er luft eller noen annen bevegelse..

Hørte hjertelyd hos jm forrige uke og vært på ul.. Men nå tenker jeg så mye på om det ikke er liv .. Skal på ul på onsdag.. Men føles som en evighet til!!

Når har dere kjent spark??

Fortsetter under...

Med min første kjennte jeg tidlig.. med nr to nå 18+ 3 må ligge eller sitte stille og konsentrere meg og klemme litt forsiktig for å kjenne noen dunk! Herlig følelse men vanskelig.. og irriterende når ikke kjenner noe.. men ul tirsdag så håper alt står til bra.. blødninger stoppet i 2uker nå så er fornøyd :)

Jeg kjente liv ganske tidlig, men er en ganske diffus følelse, som sommerfugler i magen, eller små dult. Så kan jo være du har kjent det? morkaken min ligger foran, mulig den gjør det på deg også. Da blir ikkje sparkene så tydelig den første tiden og det tar gjerne lengre tid før man kjenner det inni og utenpå:) ville ikkje bekymret meg:) Tror det er babyen du har kjent når du beskriver følelse av luft. Det kommer nok mer og mer etterhvert skal du se:):)

Denne gangen kjente jeg liv tidlig, men i forrige svangerskap ikke før i uke 18-19 en gang, og da bare et bittelite dult. Så omtrent ingenting før rundt uke 22. Da lå morkaken på fremsiden og jeg var førstegangs.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...