Gå til innhold

Bare i dårlig form, eller nygravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg vet at dette er teit, og at ingen selvsagt kan vite om jeg er gravid eller ikke før jeg får somla meg til å ta en test.. Men, jeg er uggen, småkvalm, brekker meg, har liten matlyst, fysen på cola, litt sånn dagen før man får influensa-følelse. Og mensen er ei uke forsinka i dag. Hva tror dere?

Har ligget rett ut både i går og i dag, og følt meg dårlig. Sliten, orker ikke mye lyder osv. Veldig lite energi. Men i dag er jeg enda mer småkvalm enn jeg var i går, selv om jeg ikke er like sliten. Har ikke fått kjøpt noen test i dag, så da må jeg vel evt vente til tirsdag før jeg får tatt en test med morgenurin.

I tillegg er brystvortene mine ømme, såpass at jeg i helgen ikke har gått med bh :-O Det er sjelden jeg rusler rundt en hel dag uten bh!

Så, hva tipper dere? Gravid, eller bare småsyk? Evt småsyk og gravid? :) Ka dokk trur? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok trodd veldig på nygravid om det var meg, men jeg tolker jo alt i den retningen da ;)

Blir spennende i morgen da, hvis du skal teste? Jeg har lyst å teste jeg også, men vet da søren om jeg vil utsette meg for skuffelsen... Bedre å utsette det noen dager, mensen skal ikke komme før om et par dager.

Du får oppdatere oss her inne når du har testet :) Gøy å glede seg på andres vegne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...