Gå til innhold

Hvor kjøpe en ok personvekt til er grei pris?

Anbefalte innlegg

De har vel badevekter på alt fra Claes Olson til Biltema, men er det noen som har tips om en god vekt? Hvor selger de vekter man kan stole på?

Den jeg har nå kostet vel 3-400 kr en gang, men om jeg veier meg tre ganger etter hverandre viser den tre forskjellige resultat og det kan variere så mye som 1,5 kg fra høyeste til laveste vekt... Må ha en ny med andre ord, prøver å gå ned litt og det er jo håpløst med veiedag en gang i uken når jeg ikke kan stole på vekten.

PS: Jeg vil ikke ha en slik avansert greie med forhåndsinnstilte profiler o.l. Bare en helt vanlig vekt.

Anonym poster: 0294108b922a955b964ffa1533bb1b12

Fortsetter under...

Dette innlegget kunne jeg ha skrevet selv - har nøyaktig samme problem med den vekten jeg har nå (som kostet 3-400 kr), og kunne tenke meg en helt vanlig vekt som viser RIKTIG vekt - om enn dét betyr at prisen må opp endel... ;-)

Dytter!!

Anonym poster: 4590f2cffb05e999197c4e6cf578ab4b

De har greie vekter på Jula, til ok priser. Har hatt min i 6 mnd nå, funker som fy. Husker ikke hva jeg gav for den, men var MAX 300 tror jeg...mulig mindre også... Har testet den, og den viser samme vekt hver gang, uansett om jeg veier meg 3ganger på rad...:)

Anonym poster: 36331e2e3562b039e044536b1d5ce0fd

Jeg har hatt en slik avansert en inntil for ei god uke siden. Men har aldri brukt disse fansy greiene på den, kun vekta. Nå kjøpte jeg rett og slett ei vekt fra Biltema til 129 kr. Fungerer helt fint de gangene jeg har brukt den. Har prøvd flere ganger etter hverandre og flyttet litt rundt på den, men har vist det samme hver gang:) Måtte nemlig prøve ut siden jeg var litt skeptisk;)

Anonym poster: e5fb5c2d4657ba825c76b772ef19537f

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...