Ina.89 Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Tissebleiene te vår lille frøken på 7 mmd har begynt å lukte stramt og urinen er veldig gul. Hva kan det komme av?
*oktobergutt 12* Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Høres ut som om hun får for lite væske. Drikker hun mye?
Ina.89 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2013 Høres ut som om hun får for lite væske. Drikker hun mye? Jeg ammer morgen, i 16 tiden og kveld. Får vann i grøten både morgen og kveld. Drikker vann til alle faste måltider og ellers innimellom. Ka det være skadelig? Hva bør jeg gjøre? Hun vil ikke ha pupp på dagtid og tar ikke flaske.
*oktobergutt 12* Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Ikke lett... min tar heller ikke flaske og han vil ha pupp kun når han skal sove. Er også 7 mnd gammel. Men han spiser dessverre MASSE på natta ennå..... og har store tissebleier. Klarer du å få i henne litt mer vann? Tror nok ikke det er skadelig... men hør med helsesøster kanskje? Om de har noen råd :-)
Lisse_01 Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har sånn anti spill tutekopp fra MAM. Gir han den et par ganger om dagen. Han syntes det er kjempe gøy å kunne drikke selv, så da drikker han masse vann. Og i tillegg gir jeg frukt i babyfeederen, så han skal få i seg veske. Jeg ammer kun morgen og kveld, og han får 200 ml MME på dagen. Resten får han grøt*2, middag og frukt, og får vann til. Han er 7,5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå