to små prinsesser Skrevet 12. mai 2013 #1 Del Skrevet 12. mai 2013 Jenta mi er 4mnd nå. Hun er ei herlig jente, men jeg ser frem til at: -hun får de første tennene! (klør mye og sover dårlig på dagen) -til hun kan sitte selv -til hun ruller fre rygg til mage -til hun sier de første ordene -til at jeg kan leke med jentene min sammen. (har ei på 3år) -til hun kan gå mens vi holder henne i armene -til at hun kan spise mer som oss. -til at hun sover gode stabile dupper uten at man må vugge vognen/trille tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 12. mai 2013 #2 Del Skrevet 12. mai 2013 åhhhhhh jaaaaaa.... ser frem til at han kan sove alene på dagen så jeg kan få litt fred. og ser frem til at han kan sitte så jeg slipper å ha han på fanget når jeg spiser, og lager mat og vasker og støvsuger (bæresjal). alle andre sine unger kan leke for seg selv alene på lekematta men min har ikke fått den genen ser det ut som... han kan bare ikke leke alene og underholde seg selv i mer enn 5 min. han må ha meg sittende ved siden av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkesåallerværst Skrevet 12. mai 2013 #3 Del Skrevet 12. mai 2013 At han ikke våkner så mye på natta, kanskje bare to tre ganger.. Og til han kan spise litt mere som oss. Og til vi skal slutte å amme (alt. at jeg opparbeider nok overskudd og ork til å kutte helt på tross av protester). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Fox Skrevet 14. mai 2013 #4 Del Skrevet 14. mai 2013 - Til han søv heile natta (eg er VELDIG klar for det!!) - Til han seier sine første ord, for eg gledar meg sånn til å høyre han seie "mamma" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elma82 Skrevet 15. mai 2013 #5 Del Skrevet 15. mai 2013 Enig med mye av det som er sagt her Har også ei jente på 4 mnd, og jeg tror våre er ganske like, To små prinsesser. For å være helt ærlig gleder jeg meg til hun blir et år eller så, spiser vanlig mat, slutter å amme, kanskje går og snakker litt og kan delta mer på det som vi andre og storebroren gjør. Og ikke minst sover bedre både natt og dag - mange korte lurer og hyppige oppvåkninger om natta her også.. Vet jo fra erfaring med storebror at det stort sett bare blir bedre og bedre ettersom de blir eldre. Litt opp og ned selvfølgelig, men bedre. Babytida er slitsom, rett og slett, og selv om jenta er nydelig så håper jeg egentlig at tida går fort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 15. mai 2013 #6 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg ser frem til å bli ferdig med amming selv om det er veldig koselig. Det er natten som er slitsom. Skulle ønske hun ikke trengte pupp mellom kl 24 og 05;) gleder meg også til hun kan være med meg på tivoli, bowling og kino hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 15. mai 2013 Enig med mye av det som er sagt her Har også ei jente på 4 mnd, og jeg tror våre er ganske like, To små prinsesser. For å være helt ærlig gleder jeg meg til hun blir et år eller så, spiser vanlig mat, slutter å amme, kanskje går og snakker litt og kan delta mer på det som vi andre og storebroren gjør. Og ikke minst sover bedre både natt og dag - mange korte lurer og hyppige oppvåkninger om natta her også.. Vet jo fra erfaring med storebror at det stort sett bare blir bedre og bedre ettersom de blir eldre. Litt opp og ned selvfølgelig, men bedre. Babytida er slitsom, rett og slett, og selv om jenta er nydelig så håper jeg egentlig at tida går fort.... Jeg er sååååå enig i det du skriver her: "Babytida er slitsom, rett og slett, og selv om jenta er nydelig så håper jeg egentlig at tida går fort...." elma82 Erfaring tilsier mye, men frykten ligger på lur føler jeg... Ser med misunnelse på babyer på barselgruppa som har begynt å snu fra rygg til mage nå. De er et steg forran føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg ser frem til å bli ferdig med amming selv om det er veldig koselig. Det er natten som er slitsom. Skulle ønske hun ikke trengte pupp mellom kl 24 og 05;) gleder meg også til hun kan være med meg på tivoli, bowling og kino hehe Du ser litt lengre frem du November-spire-79. Ikke for det, eldste jenta mi var på tivoli når hun var 1,5år. Kjørte barnekarusell. Jeg ammer ikke, så er har vi et nattmåltid og det er overkommelig. Sov faktisk til 05.15 i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 15. mai 2013 #9 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg ser frem til å bli ferdig med amming selv om det er veldig koselig. Det er natten som er slitsom. Skulle ønske hun ikke trengte pupp mellom kl 24 og 05;) gleder meg også til hun kan være med meg på tivoli, bowling og kino hehe Du ser litt lengre frem du November-spire-79. Ikke for det, eldste jenta mi var på tivoli når hun var 1,5år. Kjørte barnekarusell. Jeg ammer ikke, så er har vi et nattmåltid og det er overkommelig. Sov faktisk til 05.15 i natt. hehe ja jeg gleder meg veldig til hun kan bli med meg på sånne ting som ikke gubben gidder å bli med på vi koser oss masse nå altså hver alder har sin sjarm. Ja det blir vel bare et måltid på natten etterhvert her også. Håper det skjer snart, for jeg ser frem til 4-5 timer med sammenhengende søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg ser frem til å bli ferdig med amming selv om det er veldig koselig. Det er natten som er slitsom. Skulle ønske hun ikke trengte pupp mellom kl 24 og 05;) gleder meg også til hun kan være med meg på tivoli, bowling og kino hehe Du ser litt lengre frem du November-spire-79. Ikke for det, eldste jenta mi var på tivoli når hun var 1,5år. Kjørte barnekarusell. Jeg ammer ikke, så er har vi et nattmåltid og det er overkommelig. Sov faktisk til 05.15 i natt. hehe ja jeg gleder meg veldig til hun kan bli med meg på sånne ting som ikke gubben gidder å bli med på vi koser oss masse nå altså hver alder har sin sjarm. Ja det blir vel bare et måltid på natten etterhvert her også. Håper det skjer snart, for jeg ser frem til 4-5 timer med sammenhengende søvn Det forstår jeg! Det er hektisk i denne alderen og jeg sutrer og klager, men erfaring tilsier at hun plutselig er 3år og venter på sommeren for da skal hun på tivoli. (storesøster har spurt siden i høst. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tromsøprinsen Skrevet 16. mai 2013 #11 Del Skrevet 16. mai 2013 Gleder meg til gutten kan rulle og snu seg som han vil i senga! Har hatt et smokkhelvette her, som endelig roet seg noe, -men nå er det at han vil ligge på siden men ikke klarer å få med seg bekkenet helt, slik at han ligger stødig. Våken maaange ganger i natt og "morgen" kl 4! Han er 4,5 mnd og ruller fra rygg til mage og har ligget på siden og lekt siden ca 3 mnd. Dette er vel og merke på en gym-matte. I senga klarer han ikke selv. Ja også gleder jeg meg til han blir mer kosen, så det å få komme i senga mi om morgenen og ligge inntil, roer han. Blir heeelt sikkert en vanne vond å venne, men myyye heller det enn morgen kl 4-6! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå