Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal på ul i morgen :) er 15+3 så får kanskje vite kjønnet. Er såå spent! gleder meg til å få se lille nurket <3

Lykke til!! 3 uker til OUL her gleder meg veldig! Skal til legen i mårra, skjer vel ikke så mye der, får høre hjertelyden da, det er da noe det også <3

16+6 i dag :)

Skal på ul i morgen :) er 15+3 så får kanskje vite kjønnet. Er såå spent! gleder meg til å få se lille nurket <3

Lykke til!! 3 uker til OUL her gleder meg veldig! Skal til legen i mårra, skjer vel ikke så mye der, får høre hjertelyden da, det er da noe det også <3

Tusen takk :) jeg skal på oul om 4 uker, men skal på denne ul'en pga småblødninger. Greit å se om alt er som det skal være :)

Annonse

Tusen takk :) jeg skal på oul om 4 uker, men skal på denne ul'en pga småblødninger. Greit å se om alt er som det skal være :)

Hvordan gikk det i dag Me&Mine?

Gikk fint på kontroll, hjertelyd på ca 140. Symfysemål omtrent på snittet. Nå er det bare å vente på OUL om nesten 3 uker...

Termin 5.november med nr 2. Første er jente, spiller ingen rolle hva nr to blir :)

Skal på ordinær UL til onsdag, så gleder meg til å se lille nurk igjen og se at alt fortsatt er bra (var på UL i uke 13 fordi jeg har en MA bak meg og ville være sikker på at alt var ok der inne).

Nr 2 kom 11 dager før termin forrige gang, så jeg lurer litt på om jeg denne gangen kommer til å gå fullt ut ;)

Har ganske mye overvekt, så er ikke lett å se magen, men jeg kan kjenne den stikker ut under der :P

Kjenner ikke liv enda, men stresser ikke med det, kjente ikke liv før i uke 22 sist, så satser på at jeg må vente denne gangen også ;)

Da har jeg vært på ultralyd :) termin 1.nov! <3 Har kun jenter på alle kanter her i familien, jeg har og en jente fra før. Min pappa døde rundt unnfangelsen av dette barnet og idag viste det seg at barnet jeg bærer på er en liten gutt <3 <3 <3 herrefred for en lykke!! Bare gråt og gråt. En perfekt liten guttebaby viste skjermen allså <3 vi er i ekstase!! :)

Fortsatt kvalm her :( 16 uker på vei. Kvalmen har faktisk vært verre enn noensinne siste uka. Forrige fredag spydde jeg fler ganger i timen i 19 timer. Er ikke istand til noe etter jobb, sovner sittende i sofaen og bråvåkner av at hodet "ramler ned". Hehe. Tror jeg kjenner bevegelser jeg og, men litt usikker enda. Føles som jeg må rette på genseren, kjiler på samme måte som et klesplagg med en brett liksom. Ligger med bar mage nå for å eliminere ut singlettkjiling :P Småkvisete på brystkassa og craver kald sjokomelk!! Skal kjøpe meg blender for å lage milkshake med :)

Klem

Hei.

Jeg venter nr.tre den 3. november. Har akkurat vært på ul og sett at det er ei jente denne gangen. Har en av hver fra før :) Veldig spent! Har vært en del kvalm, men ikke kastet opp. Og i det siste har jeg vært noe svimmel. Ellers er formen god sålangt.

Annonse

Eg skal på OUL i morgen og grugleder meg. Tror ikke eg kommer til å sove i natt ;-) Skikkelig nervøs allerede.

Har ei jente fra før som er 3 år gammel som ønsker seg en liten bror. Så får vi se :-)

Har termin den 11.11.13

Endret av BeritogMausi

Hei. Har holdt meg litt i bakgrunnen ettersom jeg ikke visste om endelig termin ble i oktober eller november. Var på OUL idag og fikk termin 2 november :=) Har en gutt fra før i 09, og nå venter vi mest sannsynlig en jente. Vi som var helt sikre på at det ble en gutt denne gangen og. Bekkenløsning har jeg hatt siden uke 8, men de siste ukene har den kommet for fullt :( Går inn i uke 19 imorgen. Skal bli mer aktiv her inne nå :)

Har begynt å kjenne spark, og det trodde jeg ikke kom til å skje før om 4 uker, så litt happy nå :D

Skal på OUL i morgen, gleder meg og håper alt fortsatt ser bra ut inni der. Skal ha med min mor, da min samboer er på et viktig kurs han ikke kan komme seg unna, og jeg gjerne vil ha noen med som psykisk støtte om det skulle være noe. Jeg har ikke lyst til å vite kjønn, men skal be de skrive evnt kjønn ned på en lapp jeg kan gi til samboer så han evnt kan handle inn ting og tang om vi får gutt :) For vi har jo nok til jente :) Heldigvis har faren hans god plass til å lagre ting, så alt kan stå der så jeg slipper å lure (nei, vi besøker ikke sivgerfar altfor ofte..)

Må tudle i sengs, er inne i en trøtthetsperiode, og jeg sover fra 22-6 + en 4 timers lur midt på dagen for å takle resten av dagen.. Supert! Eller ikke.. jaja :)

Har begynt å kjenne spark, og det trodde jeg ikke kom til å skje før om 4 uker, så litt happy nå :D

Skal på OUL i morgen, gleder meg og håper alt fortsatt ser bra ut inni der. Skal ha med min mor, da min samboer er på et viktig kurs han ikke kan komme seg unna, og jeg gjerne vil ha noen med som psykisk støtte om det skulle være noe. Jeg har ikke lyst til å vite kjønn, men skal be de skrive evnt kjønn ned på en lapp jeg kan gi til samboer så han evnt kan handle inn ting og tang om vi får gutt :) For vi har jo nok til jente :) Heldigvis har faren hans god plass til å lagre ting, så alt kan stå der så jeg slipper å lure (nei, vi besøker ikke sivgerfar altfor ofte..)

Må tudle i sengs, er inne i en trøtthetsperiode, og jeg sover fra 22-6 + en 4 timers lur midt på dagen for å takle resten av dagen.. Supert! Eller ikke.. jaja :)

Ikke rart jeg kjenner spark tidligere enn forrige gang, morkaka ligger bak :) Frisk og fin baby på UL :D

Jeg lurer også på om jeg kjenner spark. Jeg er bare 16 uker og førstegangsgravid, så er jo ikke helt sikker på hva jeg kjenner. Om kvelden kjenner det ut som det er fullt liv i magen. Jeg har forresten fått skikkelig gravid mage. Føler meg mye større enn hva alle andre jeg kjenner har vært når de var 16 uker. Lurer av og til om det kanskje er 2 der inne ;) Det kjennes også ut som at den verste kvalmen har gitt seg. Har slitt med å kaste opp fra uke 7 til 15. Det blir spennende om to uker, når det er OUL :)

Ikke rart jeg kjenner spark tidligere enn forrige gang, morkaka ligger bak :) Frisk og fin baby på UL :D

Så bra at det var en frisk baby :) Ble det gutt eller jente?

Så bra at det var en frisk baby :) Ble det gutt eller jente?

Det vet nok bare mannen :) Han fikk med seg lapp hjem som han brente, jeg vil ikke vite det :D

Vi var enige i at det er greit at en av oss vet hva det blir, sånn tilfelle om vi må storhandle blå klær siden vi har jente fra før av og MØØE rosa :D

Jeg lurer også på om jeg kjenner spark. Jeg er bare 16 uker og førstegangsgravid, så er jo ikke helt sikker på hva jeg kjenner. Om kvelden kjenner det ut som det er fullt liv i magen. Jeg har forresten fått skikkelig gravid mage. Føler meg mye større enn hva alle andre jeg kjenner har vært når de var 16 uker. Lurer av og til om det kanskje er 2 der inne ;) Det kjennes også ut som at den verste kvalmen har gitt seg. Har slitt med å kaste opp fra uke 7 til 15. Det blir spennende om to uker, når det er OUL :)

Noen sier det er som luftbobler som sprekker, andre sier at det kjennes ut som en fisk som slår med halen. Hos meg kjennes det ut som noen dytter med en finger innenfra og utover :D Aner ikke om det er noe ala det du kjenner :) Plutselig kjennes det ut som det er fotballfest inni der (om enn noe svakt).

Godt kvalmen har gitt seg litt. Ikke kjekt å gå gravid om en er kvalmen hele veien..

akkurat sånn jeg kjenner det også! føles som om noen dytter med en finger, litt svak kiling, og innimellom kjennes det ut som svak romling over litt tid. litt sånn svaaak fotballfest.

Jeg kjenner at det er urolig der nede, samtidig som jeg ikke kjenner det på en måte :P

vanskelig å forklare...

Da har vi vært på OUL. Det lå en perfekt liten gutt i magen :D Ble satt 3 dager tilbake, og er veldig fornøyd med det. Forrige gang ble jeg satt over en uke tilbake, og babyen var bare 2100g når han ble født. Men likevel ferdig altså. De misstenkte morkakesvikt. Så denne gangen får jeg oppfølging i uke 22-24 også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...