Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heisann! Har visst glemt å skrive meg inn i denne tråden jeg :) Venter nr.3 og er akkurat 13 fullgåtte uker i dag (i følge tidlig UL), så har vel termin rundt 28.-29.november, men regner med også denne luringen kommer før termin som sine søsken ;) Storesøsknene er nå 5 og 7 1/2 år, jente og gutt. Håper vi får vite kjønn når vi skal på OUL 27.juni!

Annonse

16 uker i dag!! Er så spent på om det er jente eller gutt... Har 2 jenter fra før og ønsker meg ei jente til. ;) Svangerskapet har hatt likt forløp som de andre to. Hjertelyden på UL uke 13 var 150. Fortsatt nesten 4 uker til OUL... Sukk... Tålmodighet... ;)

Hvordan er formen da damer? Bra her. Kjenner liv stort sett hver dag, har fått skikkelig mage, så det er ingen tvil om at noen bor der. Ingen plager med bekken eller kvalme eller noe i grunn. Føler meg heldig :):D

Jeg har også termin 27 november! :D blir spennende å se hvem av oss som får først! :P hehe

Jeg håper også på ei jente og sambo håper på gutt :)

men sambo tror det blir jente da ;)

Ja, det kan bli moro å se! :D Gutta vil som oftest ha gutter virker det som, og som samboeren sier: Menn gjør menn. Men jeg håper han tar feil! :)

Jeg er overbevist om at jeg får jente nr.2, så det blir spennende å se på UL :D Spiller overhodet ingen rolle hva det blir da, men gøy å se om intuisjonen stemmer for tredje gang!

Formen er helt klart stigende! Egentlig veldig bra nå bortsett fra litt bekkentrøbbel (låsning på ene sida) og litt blodtrykksfall og sånt. Kvalmen er så godt som helt borte og den lille spreller som bare det :D

Jeg har bestilt meg ultralyd til i morgen og er sååå nervøs. Uff, ingen god følelse! Håper så inderlig at alt er bra. Det er jo ingenting som tyder på noe annet, men det var det ikke forrige gang heller :-(

Skal bli godt å få se hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...