3smaa Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Synes tiden har gått veldig fort denne gangen og håper at 3.trim går like fort som 1. og 2.trim. Har mye bekkenplager og lavtblodtrykk Er 28+0 eller +1 man flytter hit?
DaTuMa Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Er ikke sikker på hvilken dag det er, men velkommen skal du være
Queenmee Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Jeg flytta over 28+0 siden min app sa at jeg da var inne i tredje trimester. Velkommen:D
3smaa Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2013 Takk jenter Har allerede deltat i mange tråder her inne
januarbaby012 Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Velkommen til oss synes tiden går veldig fort her i 3trim, derfor bør det nytes
jentene på haugen Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Velkommen til oss synes tiden går veldig fort her i 3trim, derfor bør det nytes jeg synes helt motsatt. Holder på å gå på veggene her hjemme nå. Er bare 32+0, har gått hjemme siden uke 23 pga tvillinger. Er møkkalei akkurat nå. Tips til å få dagene til å gå fort mottas med takk
januarbaby012 Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Velkommen til oss synes tiden går veldig fort her i 3trim, derfor bør det nytes jeg synes helt motsatt. Holder på å gå på veggene her hjemme nå. Er bare 32+0, har gått hjemme siden uke 23 pga tvillinger. Er møkkalei akkurat nå. Tips til å få dagene til å gå fort mottas med takk så koselig at du venter tvillinger Jeg er i uke 35 og synes tiden har gått fort hele veien Har en på 16 mnd som er hjemme noen dager eller går han i bhg. Det er ikke noe stort jeg gjør for å få dagene til å gå fort. egentlig sliter med bekkenet og sv.skapdiabetes, men prøver å kose meg med den store magen hver enste spark fra lille snuppa i magen gir meg glede. Går turer når jeg kan, gjør husarbeid i min egen tempo og koser meg samtidig jobber i hagen osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå