Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vel egentlig teste til tirsdag, hadde uttak forrige tirsdag. Klarte ikke la vær å teste på morgenen. Clear blue med kryss testen. Innen fe tre minuttene var gått var det kommet en skyggestrek der! Mannen så det også, vekket jo han hehe. Når jeg ser på den nå mange timer etterpå ser den veldig tynn ut, men når den kom så den like bred ut som den andre bare veldig svak. Kan jeg virkelig være gravid?? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det kan du absolutt være!

Jeg har selv dessverre dårlig erfaring med CB pluss sine tester ( selv om det var den testen jeg ble anbefalt av klinikken å bruke ) for jeg har fått utslag på denne uten å være gravid. Dvs det er mulig jeg har hatt kjemiske graviditeter, men at egget har sluppet igjen.

Når det er bare to dager til du egentlig skal teste, så er sjansen stor for at du ville fått et positivt utslag om du er gravid.

Hva med å prøve et annet merke på testen?

Håper du virkelig er gravid, for ingenting er bedre en en positiv test!! :)

Skrevet

Har en test til av samme typen. Hvis jeg tester i overmorgen så bør jo krysset være sterkere om jeg er gravid.. Dette er så nervepirrende altså!

Skrevet

håååper den blir sterkere til i overmorgen!!! KJEMPE SPENNENDE :) :)

Skrevet

Takk for det, klarer nesten ikke vente hehe :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Har en test til av samme typen. Hvis jeg tester i overmorgen så bør jo krysset være sterkere om jeg er gravid.. Dette er så nervepirrende altså!

Javisst bør streken være sterkere da!! Masse lykke til og tvi tvi! :)

Skrevet

Bør den være sterkere allerede i morgen? Eller er det lurt å vente kanskje..

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Bør den være sterkere allerede i morgen? Eller er det lurt å vente kanskje..

Min ble litt sterkere for hver dag! ;)

Skrevet

På så spennende:-) min ble også sterkere for hver dag forrige gang:-) Masse lykke til og får håpe vi får høre gode nyheter:-)

Skrevet

Hei:) lykke til med nytesting på tirsdag. Jeg kan anbefale på d sterkeste clearblue digital. Da slipper du å tolke streker:)

Skrevet

Enhver positiv test jeg leser om gjør at jeg tenker det er håp for oss også, så bare pøs på med gode nyheter :D

Skrevet

Da tok jeg den samme testen i natt hehe. Men den er like svak altså. Men den var bred, bare veldig svak. Skal kjøpe flere tester. Tenker at de testene det kommer streker på, det kan man jo følge med på om de blir sterkere mens digital gjør jo ikke det.. Testdagen er jo i morgen, bør jeg kjøpe digital eller vanlig tro? Er egentlig spent på om strekene blir sterkere så ikke det betyr at egget bare har streifet borti livmor veggen.

Skrevet

Mine tester ble aldri særlig sterke, og i tillegg vises det ofte en strek som ikke er en strek på cb- pluss. Kan skimtes der streken skal gå. Men jeg så greit forskjell den gangen jeg virkelig ble gravid. Synes du skal kjøpe en digitaltest!

Lykke til :)

Skrevet

Bare en oppdatering: den digitale testen viste Gravid! :) :) da håper jeg spiren holder løpet ut :) lykke til alle dere andre som venter!

Skrevet

gratulerer så masse!!!

Skrevet (endret)

GRATULERER så mye!!! :)

Endret av Lizzy_77
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hurra, hurra og gratulerer så mye!! :)

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Gratulere så mye! Så utrolig gøy :) Masse lykke til

Skrevet

Ahh, hipp hurra og gratulerer så mye som nygravert! Koselig å høre om de som klarer å få det til, igjen gratulerer!

Skrevet

Tusen takk alle sammen :) blodprøven 14 dager etter uttak viste Hcg nivå 127. Sykepleieren sa det skulle ligge over 20. Hva har dere andre som har målt fått? Hørtes høyt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...