Gå til innhold

Skal jeg velge TFK Joggster Twist eller Babyjogger City Elite? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står mellom disse to vogene. Begge har lufthjul og det er et ønske, da jeg syns det er best å trille med lufthjul. Brems er ikke et krav.

Vognen bør passe for barn fra ca 9 mnd - 4 år. Vognen bør altså være stor nok til et barn på max 110cm. Er det noen som har prøvd begge? Hvilken er lettest å bruke? Er det stor forskjell på dem sammenslått?

Det er for mange vogner å velge mellom....

Anonym poster: cd155d47e90b0d62eef9a492545f195c

Skrevet

City Elite, helt uten tvil.

Vi har begge. Den eneste ulempen med City Elite er at det er vrient å komme til kurven under når sportsdelen er i liggestilling. Ellers har den bedre kjøreegenskaper enn TFK, fantastisk solskjerming og er kjappere å slå sammen.

TFK er helt fin, altså, men mye mer tungtrillet.

Anonym poster: 725e007b06f41b5723f7daa633a3de16

Skrevet

City Elite, helt uten tvil.

Vi har begge. Den eneste ulempen med City Elite er at det er vrient å komme til kurven under når sportsdelen er i liggestilling. Ellers har den bedre kjøreegenskaper enn TFK, fantastisk solskjerming og er kjappere å slå sammen.

TFK er helt fin, altså, men mye mer tungtrillet.

Anonym poster: 725e007b06f41b5723f7daa633a3de16

Men er det stor forskjell på dem sammenslått? Vi har god plass i bilen, så det er ikke et problem. Jeg vet vi skal ut å fly neste år, så lurer på om vi bør kjøpe en trille i tillegg eller om en av disse holder.

Takk for svar! :-)

Anonym poster: cd155d47e90b0d62eef9a492545f195c

Skrevet

Vi er super fornøyde med vår city elite. Har hatt vogndilla og prøvd det meste av vogner. Har også hatt tfk joggster, men cityen er helt fantastisk å trille med. Enkel å slå opp og ned og barnet har fin plass i vognen. Kalesjen er stor og god og skjermer godt for all slags vær.. Jeg hadde valgt city uten tvil! :-)

Anonym poster: 3e05d6933e8d3780ad930bc75e4e2b5d

Skrevet

Enig med de andre! Elsker vår city elite. Ingen over den altså. Liten plass sammenslått, super god å trille og kjempe god for ungene å sove i. Vi har brukt den daglig i over 2 år, og har gått mange mange mil til sammen. Like god å kjøre enda. Så hvis du vil ha en vogn som varer, ville jeg valgt den. Uten tvil!

Anonym poster: bf6e7e720a44fdbc23c7884e691d05c6

Skrevet

Tfk. Har hatt begge. Liker godt fotbrettet(mye bedre enn det lille på bj). Min gutt er snart 3 år og lang, og han har bedre plass i TFK, samt at han ligger bedre. Deilig med håndbrems også. Minus at kurven er vanskelig å komme til.

Begge er gode vogner, men min city elite(2012 modell) lagde rare lyder når vi trillet på ulendt terreng.

I tillegg synes jeg den er litt mer plastikk aktig...

Men for all del, gode vogner begge to!

Anonym poster: ef4e919bd2d5ecced8d823bba59ac6ca

Skrevet

Min 3 åring er 110 cm høy og veier 20 kg. Han har fremdeles fin plass i eliten.

Anonym poster: 3e05d6933e8d3780ad930bc75e4e2b5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...