Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått blonde barn?Altså heeeelt lyshårede?

Sønnen min var helt lys og fikk masse oppmerksomhet på sykehuset.Jordmødrene fortalte meg at en sjelden gang kom det så blonde barn til verden :)

Fortsetter under...

Skrevet

Alle mine barn var helt blonde når de ble født. Men de hadde omtrent ikke noe hår.

Hadde babyen din mye hår? For det vil jeg heller tro er litt mr sjeldent, en nyfødt baby med masse blondt hår :)

Anonym poster: 9db43afe08b644c2c0bc54d2ebcf78ce

Skrevet

Ja han har langt hår :) På det lengste så er det nesten 4 cm!! :)

Skrevet

Gutten her var kritthvit i håret, type emil-blond. Nå er fargen gått til å bli vanlig blond:-p

Anonym poster: 5918c87ab838d99bcb56f243ed48f4f1

Skrevet

Ja, min eldste. Han er albino.

Anonym poster: 029aeb89c75eb07b137848285f9d1194

Annonse

Skrevet

Min eldste og yngste er født med blondt hår, og en del også, på toppen av hodet var vel håret rundt 3 cm langt :) Mannen er også født med blondt hår, ble mørk ved 6 års alder :) Jeg og mellomste er født med mørkt hår, men vi ble lyse etter noen mnd :) Jeg ble mørk igjen ved 6-7 år :) Enn så lenge er barna våre lyse i håret, men regner med at de blir mørke etterhvert de også :)

Skrevet

Jeg lå på barsel sammen med en som fikk en baby med masse, lyst hår. Ikke hvitt, men sånn Emil-blondt. Selv fikk jeg en med masse svart hår, så det var to rake motsetninger ;) Var første gang jeg så en nyfødt med helt blondt hår - og så masse!

Skrevet

Gutten til naboen var helt lys i håret da han ble født, og det er ikke så vanlig. De aller fleste har mørkt hår først uansett om de blir lyse senere.

Anonym poster: ded5da806c6a0ba2e77561f8a6448255

Skrevet

jenta mi ble født med heeelt blondt hår. MASSE hår. Nå er hun 6 mnd og håret hennes er 10 cm Alle på sykehuset var så fascinert av håret hennes. Sølvhår kalte de henne

Skrevet

Hehe!Så moro!Pappaen var og lys da han kom til verden og han var vel lys til han var 10 år eller noe :)

De kalte han for sølvrev på sykehuset :D

Skrevet

Hahaha.. ser at dere fikk de samme kommentarene fra JM som det vi fikk. Sååå skjeldent med blondt hår (masse) gullhår etc etc. Jenta er 3.5 i dag. Og har heelt lyseblondt hår heelt ned til rompa. Og det er veldig tykt hår ;) så og si ALLE kommenterer håret hennes ;)

Annonse

Skrevet

Begge guttene mine ble født med hodet fullt av mørkt hår og de fikk masse oppmerksomhet pga dette, men det var jo ikke pga hårfarga men fordi det var så mye av det!

Anonym poster: f8567d443bd48b1a37d53e989e91f5e1

Skrevet

Høres helt nydelig ut :)

Selv er jeg blondine, men ble født med massemasse sort hår. Helt sort. Så falt det av og jeg ble blondine isteden.

Anonym poster: a19ebe0f6ce86cec8f055858ab821040

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...