Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg drittlei! ÅÅÅÅH! Jeg vil bare få denne fødselen overstått!

I går trodde jeg det skulle klikke for meg - var fast bestemt på at NÅ, nå skulle ungen ut! Startet dagen med rikshospitalets sexoppskrift, spiste en hel fersk ananas med kanel til frokost, gikk en lang tur i byen, drakk bringebærbladte, stod på alle fire og vugget i 15 minutter, avsluttet med en times gåtur inkludert mye bakker og nederste delen av hoppbakken (trapper)... Hadde mange vonde kynnere mens jeg var i aktivitet, men etter at jeg kom hjem og fikk lagt meg - nada!

SÅ, jeg konkluderer herved - KJERRINGRÅD FUNKER IKKE.

Har sovet latterlig dårlig i natt, vært våken hundre ganger, og er helt gåen i beina etter alt jeg holdt på med i går. Det stemmer nok at slik aktivitet ikke gjør annet enn å slite ut en stakkar...

Nå skal jeg på overtidskontroll om et par timer. Sukk. Jeg. Vil. Føde.

*dagens frustrerte utblåsning*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144046867-en-uke-p%C3%A5-overtid-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Venter du gutt, Maibaby? De kan være fryyyktelig treige! :P Huff, nei ALL medlidenhet til deg. Vet hvordan du har det. Gikk 12 dager over jeg og måtte settes i gang. Min lille hadde vikla seg inn i navlestrengen så han sto i spenn inni magen og kom ikke ned i bekkenet. Din lille har det nok bare for godt der inne. ;) Håper h*n vil ut snart! :) Prøv å slappe av, du trenger energien til fødselen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...