Gå til innhold

HÆ? Hva i alle dager var DETTE?! (blødninger)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha fått vårt første barn for to år siden har jeg kunnet kjenne når jeg får eggløsning. Det er ikke til å ta feil av når den starter og når den er over.

Vi hadde sex to ganger i løpet av eggløsningen, og bare to-tre dager etter endt eggløsning kjente jeg at det stakk til i "eggstokken" (i området - hva vet vel jeg?) og det kom en heeelt lys rosa utflod nokså sporadisk i tre dager, sammen med menssmerter.

En av nettene våknet jeg til og med av at det strakk seg skiiikkelig i magen, liksom en krampe. Ikke så vondt at det ikke var levelig; jeg snudde meg i senga og sov videre, men tenkte noe sånt som "oh boy, det var heftig!". Noen som har opplevd noe slikt? Jeg skjønner det bare ikke, det har ALDRI hent før.

Men den lille blødningen stoppa og smertene/murringa også. Fikk en helt vanvittig hodepine/migrene som varte i en uke frem til i går, og en av dagene holdt jeg på å kaste opp utav det blå på vei ut av badet, og nå sitter jeg her da, to dager før forventa mens (ifølge appen på telefonen min ha-ha) og har menssmerter og litt blodig utflod IGJEN.

Tok en graviditetstest i dag tidlig og den var negativ - to dager før forventet mens altså.

Det kjennes jo ut som det bare er mensen som kommer litt tidlig.

Uansett, det er bare det at dette har aldri skjedd før, jeg har ingen erfaring med å faktisk prøve å få barn og jeg lurer så fælt på om noen har noen teorier om hva dette kan være?

JA, om jeg får mensen nå, så lurer jeg fremdeles på hva de tre dagene med smerter og blod var :) (og om noen har opplevd det samme..)

(Jeg er på ingen måte veldig opptatt av å ville bli gravid på sekundet, så jeg tror ikke jeg har påført meg selv noen symptomer og stressa i vei heller.)

Håper håper håååper noen har noen konstruktive svar :unsure:

Endret av Cersei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...