Gå til innhold

Noen som har fått pergo når man har el?

**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Spør her også: Er det noen som har fått pergo selv om dere får el av dere selv eller har ganske regelmessige sykluser? Og hvordan gikk det? :)

Alt tyder på at jeg har el, men de kan jo være 'svake' e.l. ettersom ingenting skjer... Vurderer altså å be om pergo nå...

Fortsetter under...

jeg fikk pergo . En kur i oktober og dobbel kur i desember. kort fortalt tålte jeg den dårlig. Men sånn hvet man jo ikke før en har prøvd. Fant så ut av meg selv ,ved og lese her at jeg kunne spørre gyn om "amh og fsh " Prøvene burde vært tatt først. Hvet ikke hvorfor gyn ikke kunne ha fortalt meg det. Har også etterspurt kikkhuls opperasjon. Samboeren min er sjekket ut med " svømmere godkjent " Står på vent for opperasjon først i september. Min erfaring er at hjelpen ikke er så god vis man ikke står på selv. Har ikke lyst til og ta fra deg troen. Men etter og ha vært på Frøyaklinikken fikk jeg et nytt håp . Har fått noen homopatiske medisiner som ser ut til og virke som de skal . Har også fått akkupunktur og fotsoneterapi. Der blir du også tatt på alvor. Mitt råd er be om en samtale med legen din , om bivirkninger med pergo og ods for at det skal virke. Gå og les om Frøyaklinikken el ta en tlf. Kan love deg at det er vært det . Lykke til !!!

• 2 uker senere...

Går også på pergo utan at det egentleg skal vere grunn for det. Blir fort gravid (i alle fall hittil) men mistar...no ville gyn prøve å booste systemet slik at eg blir gravid fort. Vi får no sjå. Veit uansett ikkje om eg vil prøve pergo igjen. På ul etter 1 pergokur såg dei 1 egg til eggløsning pluss ein cyste. Kjenner cysten godt sjølv om den ikkje var stor....mannen måtte til pers igår og idag. Så får vi sjå.

• 3 uker senere...

Jeg har gått på pergo i en halv evighet (føles i alle fall slik) til tross for eggløsning og gode prøveresultater. Fikk en dobbelkur i februar 2012 for å gjennomføre en CC-test, og har deretter hatt enkle kurer i juni, august, oktober, desember, februar, april. 

Er nå gravid etter 19 pp. Veldig, veldig fersk gravid, og kjenner at jeg er en smule skrekkslagen. Livredd for at dette ikke skal gå bra! Jeg har liksom ikke tid til å prøve i 19 pp til! :-( 

• 3 uker senere...

Annonse

Hei har alltid hatt regelmessige eggløsninger og fått sjekket at det er egg der flere ganger. Men har mistet mange ganger. Etter å ha mistet 3 ganger fikk jeg pergo og da satt egget og ga resultater. Mistet 3 ganger til og fikk igjen pergo og da satt det igjen. Han forklarte at egget blir større ved pergo kur.

Hei har alltid hatt regelmessige eggløsninger og fått sjekket at det er egg der flere ganger. Men har mistet mange ganger. Etter å ha mistet 3 ganger fikk jeg pergo og da satt egget og ga resultater. Mistet 3 ganger til og fikk igjen pergo og da satt det igjen. Han forklarte at egget blir større ved pergo kur.

Jeg fikk også beskjed om at eggene ble mer modne! De fikk en ekstra boost! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...