Gå til innhold

Hjelper sølvshampo/blå shampo mot gult hår?

Anbefalte innlegg

Har brukt den samme fargen på etterveksten i årevis, men nå er den gått ut av produksjon. Måtte derfor prøve en ny med det grusomme resultat at bunnen er blitt helt gul. Har ikke råd tid å gå til frisør, så ditt beste tips mottas med stor jubel. Det må funke innen 17 mai...;)

Takk

Anonym poster: 13e2e8257be5f97bd45b6da98be3d652

Fortsetter under...

Silver shampoo fra Loreal. Ta gjerne og smør inn mens håret er tørt. Kan gjerne være i håret i 30 min. (Pass på og ikke få i hite/lyse tupper) skyll og vask håret igjen :)

Den har jeg kjøpt idag! Hurra! Men i tørt hår altså ? Og hvorfor ikke i striper/tupper?

Annonse

Silver shampoo fra Loreal. Ta gjerne og smør inn mens håret er tørt. Kan gjerne være i håret i 30 min. (Pass på og ikke få i hite/lyse tupper) skyll og vask håret igjen :)

Den har jeg kjøpt idag! Hurra! Men i tørt hår altså ? Og hvorfor ikke i striper/tupper?

Fordi porøse spisser kan suge til seg de lilla pigmentene raskere enn røttene :)

Har bare god erfaring med å ta det i tørt hår. Hvis du heller il vaske det som normalt ville jeg nok latt den sitte i litt ekstra.

Kommer helt ann på hvor gult håret er.

Endret av min<3

KMS sin eller Lee Stafford fra Vita smile.png

I vått eller tørt hår, og hvor lenge skal den sitte i?

Tar det i mens jeg dusjer, og selv trenger ikke mere en noen minutter. Kan bli lille-blå toner hvis håret ditt er tørt eller det er for lenge i hodet :huh:

min erfaring.

jeg hadde svart hår, gikk til frisør. å gikk ut derifra med oransj/gule striper over hele hode.... kjøpte meg en lilla/blå shampo fra fudge å har brult den i ca 14 dager. håret mitt er nå blitt i en mellom blond kald men fin lys farge. så ja! det funker fjell;) masser til det skummer i vått hår. la virke i 10-15 min første gangen å se hvor mye det tar. får du lillaskjær i håret er det bare å vaske et par ganger. tenker det blir bra jeg! lykketil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...