Gå til innhold

Hvordan søke assistert befruktning

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd i over 4 år nå, uten at noe er skjedd, og har fått påvist litt lavt antall svømmere og 50 % av de svømmer litt dårlig. Skal levere inn ny prøve nå om to uker ca, men jeg regner med det blir samme resultat. Og jeg selv skal til GU før det, privat. Kan jeg da be hun sende inn søknad da? Selvom resultatene fra meg ikke er klar da? Var å sjekket egg og eggløsning med ultralyd og blodprøver for noen år siden, men fikk aldri mannen til å ta den der prøven, så det stoppet der. Jeg hadde fine egg og eggløsning da hvertfall.

Fortsetter under...

Det er ikke verre enn det nei :) men kan jeg likevel søke om offentlig forsøk samtidig? Eller må jeg gå offentlig på kontroller for å få det? Mye rare spørsmål her :-P

Takk for svar og lykke ønskninger :)

Tusen takk for svar :) da håper jeg at hjulene går i gang 27 mai. Er lei av å vente på ett resultat hver eneste mnd, og som ikke skjer. Noen som har tatt forsøk i bergens område, og vet hvordan det er med ventetid der? Eller i larvikområdet?

Annonse

Er klinikker i Oslo, Haugesund, Trondheim.. flere vet jeg ikke. Vi sendte inn søknadsskjema selv, og fikk da beskjed om å ta div blodprøver før første samtale. Tror det går greit å søke på privat mens du venter på svar fra offentlig. Er litt prisforskjell, da ;)

Når jeg ser på ventetid på sykehusene, så står det først en ventetid på utredning, men hvis jeg tar utredningen privat, kommer jeg da rett på behandlings ventelisten? Siden jeg da ikke trenger utredning? Eller ? :)

Jeg sendte bare en mail til klinikken jeg ønsket. Fikk masse skjemaer tilbake som skal fylles ut og sendes tilbake. Så fikk jeg beskjed om å formidle til gynekologen min at hun måtte sende alle prøvesvar fra utredningen. Det var det. Får begynne allerede i august

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...