Gå til innhold

Sterilisering.. Fordeler og ulemper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du blitt sjekket for B12? Jeg hadde akkurat de samme symptomene etter siste svangerskap for 4 år siden. Anemi og jernmangel. Mistet ting ut av henda hele tiden. Ramlet flere ganger da jeg plutselig mistet følelsen i det ene benet. Mye plaget med ledd og muskler i tillegg. Var helt jævlig. Turte ikke bære babyen, så samboeren måtte faktisk ta seg fri fra jobben i lang tid. Etter mange prøver på sykehuset uten at de fant ut hva som feilet meg fikk jeg time på Volvat. Tok masse blodprøver og det viste seg at B12 lageret mitt var veldig veldig lavt. Måtte ta sprøyte en gang i måneden pluss at jeg fikk B vitaminer på resept. Etter to måneder var jeg helt frisk. Alle symptomene forsvant. Ikke sikkert det er det samme med deg, men veldig greit å sjekke det hvis det ikke allerede er gjort. :)

Anonym poster: 96d21e9599b1b243977fc387f6a3f565

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har du blitt sjekket for B12? Jeg hadde akkurat de samme symptomene etter siste svangerskap for 4 år siden. Anemi og jernmangel. Mistet ting ut av henda hele tiden. Ramlet flere ganger da jeg plutselig mistet følelsen i det ene benet. Mye plaget med ledd og muskler i tillegg. Var helt jævlig. Turte ikke bære babyen, så samboeren måtte faktisk ta seg fri fra jobben i lang tid. Etter mange prøver på sykehuset uten at de fant ut hva som feilet meg fikk jeg time på Volvat. Tok masse blodprøver og det viste seg at B12 lageret mitt var veldig veldig lavt. Måtte ta sprøyte en gang i måneden pluss at jeg fikk B vitaminer på resept. Etter to måneder var jeg helt frisk. Alle symptomene forsvant. Ikke sikkert det er det samme med deg, men veldig greit å sjekke det hvis det ikke allerede er gjort. :)

Anonym poster: 96d21e9599b1b243977fc387f6a3f565

Er allerede sjekket, B12 ligger innenfor normalen

Skrevet

Har du vært inne på tanken om din symptomer kan skyldes en psykologisk forklaring. Kroppen husker traumer som ikke blir bearbedet, dette kan gi utslag i lammelser bla.

Faktisk kan man få noe som minner om epileptiske anfall som rett og slett handler om at kroppen ikke klarer mer og må "reebote".

Ikke uvanlig at mennesker som har opplevd store traumer får tilbakevendene lammelser i bein og armer.

Anonym poster: 35d4748daa463aac6462c1923b6aaeac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...