Gå til innhold

Ikke til å tro...dagen er nådd!

Anbefalte innlegg

Selveste Termin! Happy termindag til meg selv og klapp på skuldra. Denne dagen har vært veldig langt fram i tid men nå er den her. Og jeg er i live!! har ikke dødd av hyperemesis, halsbrann, depresjon, angst, ymse smerter, selv om jeg har følt meg døden nær mange ganger. Jeg er ingen lykkelig gravid med andre ord.

Ikke at det skjer en dritt her altså, men nå vet jeg at det kan ikke være med enn kanskje 11 dager til. Maks 11 og så aldri, aldri mer! Idag er formen ok, har sovet greit så jeg kunne tenkt meg å føde idag:)

Flere som har nådd Dagen?

Fortsetter under...

Gratulerer med termindagen!

Så bra at det er en god dag, og trist å høre at du ikje er en lykkelig gravid. Kjenner meg dog delvis igjen!

Jeg er enda ikke i nærheten av termin, har jo akkurat tatt mitt første steg inne på tredje trimester, men jeg teller ned og lengter veldig etter termindatoen og fødselen. Er nok ingen klassisk lykkelug gravid selv.

Sender deg fødestøv og krysser fingrene. Heier på deg!:D

Gratulerer med termindagen!! Min er på mandag. :-)

Og jeg har det nok som deg... Leeeeeeeeiiiiiii hele graviditeten nå og syns hun bare kan komme ut.

Sist graviditet var bare kos og fryd, denne gangen har det bare vært vondt og drygt.. Og heldigvis siste gangen nå. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...