Gå til innhold

bah magevondt/ubehag......

Anbefalte innlegg

måtte bare stå opp, klarte ikke ligge lenger:/ babyen er jo aktiv og fin, den har lagt rette veien en stund nå så er ikke bekymret for den. Men har skikkelig ubehag i hele livmoren eller hva jeg skal si. Er bare ca 31 uker på vei. De to siste kom til verden i uke 35. Det murrer og murrer, vet ikke helt om jeg skal kalle det ligament/voksesmerter, eller om det er noe på gang..? Det kommer i tak men er ikke i nærheten av rier. Ubehag/vondt i lysk, mage og rygg...

Mange andre som er plaget med slikt nå i siste trimester?? Bah man glemmer fort ubehaget med magen, for husker ikke dette fra de andre gangene :o

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144046626-bah-magevondtubehag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

måtte bare stå opp, klarte ikke ligge lenger:/ babyen er jo aktiv og fin, den har lagt rette veien en stund nå så er ikke bekymret for den. Men har skikkelig ubehag i hele livmoren eller hva jeg skal si. Er bare ca 31 uker på vei. De to siste kom til verden i uke 35. Det murrer og murrer, vet ikke helt om jeg skal kalle det ligament/voksesmerter, eller om det er noe på gang..? Det kommer i tak men er ikke i nærheten av rier. Ubehag/vondt i lysk, mage og rygg...

Mange andre som er plaget med slikt nå i siste trimester?? Bah man glemmer fort ubehaget med magen, for husker ikke dette fra de andre gangene :o

Samme her, er 31+2 og i dag har det vært ekstremt mye nedpress, kynnere osv... Dette er nr 2... Hvis det skal være sånne dager helt frem til starten av juli kommer jeg til å bli utslitt. Veldig lite søvn i natt..

Samme her. Høres ut som du beskriver meg! Mensmurringene er ganske ekstreme nå. Er selv i uke 32, har hatt det spnn i ca en uke... Jeg kan ikke se for meg at jeg skal ha det sånn i 8 uker til?!

Hvordan var det å føde i uke 35? Måtte du bli lenge på sykehuset?

Fødselen var ganske intens siden forløpet gikk så fort, men utenom det var den ganske grei, to press og blopp så var babyen ute. :) men siden han kom så fort så hadde han litt vann på lungene. (pustet litt raskt første timen) så gjorde vi måtte være på neonetalavd. istedenfor på vanlig barsel. Men vi ble kun på sykehuset to dager lenger enn normalt opphold etter fødsel. Amming var ingen problem, babyen var frisk og fin. :)

Jeg har hatt like mye nedpress med alle tre, min første fikk jeg 4 dager før termin, 51 cm og 3,6 kg. Husker siste mnden var helt grusom, jeg sov av og til i skinnstolen på stua for der fann jeg den mest komfortable "liggestillingen" som innebar jeg fikk puste og hadde minst ubehag. xD.

De to andre som er to år i mellom kom akkuratt i uke 35, samme fødselsforløp og samme vekt/lengde på de. Vekt og lengde har vært akkuratt samme som gjennomsnittet den sv.uken.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...