Gå til innhold

Sparkesykkel til 4-åring - 2 eller 3 hjul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 4 som skal få seg sparkesykkel. Han vil selv ha med 2 hjul, men jeg vet ikke om han får det til. Det står at de med 2 hjul er fra 6 år...

Erfaringer? Han sykler på balansesykkel og har bra balanse på den, men han har ennå ikke prøvd å sykle uten støttehjul på vanlig sykkel, mener selv at han ikke klarer det... Er redd for at han skal få dårlig selvtillit om han får en med to hjul og ikke får det til. Men om det er noe han kan få til så vil jeg jo gi ham mulighet til det også!

Anonym poster: 91b3b09cbb8dc6cebe474a423215eae2

Fortsetter under...

Skrevet

To hjul uten tvil.

Anonym poster: 672ab254dfc331bc24597456355b5d64

Skrevet

2 hjul ville jeg gått for. Her i huset har 2,5 åringen full kontroll på sin sparkesykkel med 3 hjul og er veldig snart klar for 2 hjul :) Det går også på høyde. De med 3 hjul er ofte lave synes jeg.

Anonym poster: d6ebe39d468f120b7e26dcb4ab5ea9ef

Skrevet

Min på nesten 5 år har en med tre hjul og en med to hjul. Han bruker kun den med tre, han mestrer begge, men får bedre fart og kontroll på den med tre hjul. Han har den fra micro, den er helt super.

Anonym poster: 533a3abce930c5e910560d2d818877d9

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

To hjul, siden han har kontroll på balansesykkelen. Skal vedde på at han sykler på "ordentlig" sykkel også, i løpet av sommeren. ;-)

Skrevet

jenta mi fikk skarkesykkel med 3 hjul da hun var rett over et år gammel og fikk det helt fint til. da hun ble 3 ga vi den vekk, nå har hun sykkel og tohjuls-sparkesykkel (3,5 år er hun)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...