Gå til innhold

Nebbing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 22 fullgåtte uker i dag og måtte inn til sykehuset i går grunnet rieaktivitet siste 2 dager, samt nedpress og menssmerter.

De fant 4cm livmorhals men nebbing øverst som de ikke likte. Jeg er bare 22 uker så det var ikke mye de ville/kunne gjøre for meg og jeg ble sendt hjem med Voltaren og Paracet og beskjed om å ta det med ro.

Er ikke så kjent med fenomenet nebbing, hva er deres opplevelser med dette, og hvilke tiltak har blitt satt i gang som følge av det?

I dag ligger jeg hjemme, plagene er verre og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gripe denne saken an. Hører med til historien at jeg har født i uke 34 og 35 før. Har påvist hjerteformet livmor.

Takker for svar!

Anonym poster: 33a30f2f2ec666f6be0f21de15c55fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dette med nr 2. Dvs at livmorhals åpner seg innenfra ved nedpress. Dette ser mitt ut som et nebb med fostervanns mellom barnet og livmorhalsen.

Jeg lå inne i uke 22 og fikk beskjed om å ta livet med ro. Ikke bære over 5 kg. Ikke stå og gå mye. Livmorhals var 1,3cm. normaler fegnet til over 3 cm fikk jeg vite. Stoppet rier i uke 24. Klarte å holde ham inne til uke34 med å ligge mye på sofaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...