Gå til innhold

Er det noen vits med pergo når man har el?

Anbefalte innlegg

Nettopp fått beskjed om at alt er ok med både mannen og meg, men vi blir jo likevel ikke gravide. Er 41 og har prøvd på nr tre i snart to år.

Noen som har fått pergo selv om alt ser normalt ut og (relativt) regelmessige sykluser??

Fortsetter under...

Jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg, 41 år og prøvet på nr 3. Jeg har fått pergo til tross for el. Jeg hadde lav amh , altså få egg igjen, og pergo vil hjelpe oss til tross for el.

Hva slags amh hadde du??

Anonym poster: 522a8a5b99127552ee7f732f015a5f94

Jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg, 41 år og prøvet på nr 3. Jeg har fått pergo til tross for el. Jeg hadde lav amh , altså få egg igjen, og pergo vil hjelpe oss til tross for el.

Hva slags amh hadde du??

Hadde AMH på 35, så ikke noe galt med den. Men det sier jo ikke noe om kvaliteten på eggene eller om de faktisk løsner hver mnd..

Har dere prøvd lenge?

Du har jo veldig bra amh. Sier gynekologen din at du skal prøve pergo?

Vi har prøvd 1 år ca. Har to barn på 5 og 3 år. Begge d gangene har jeg blitt lett gravid.

Har ikke snakket med gyn etter vi fikk vite at sædprøven var bra, så vet ikke. Ringer til uka. Jeg tror ikke amh nødvendigvis har så mye å si, er iallfall mange som har blitt gravide med lav amh :)

Våre to ble også unnfanget lett - på første pp. De er litt eldre enn dine. Vi får holde hverandre oppdatert! :)

Ja, ifølge brevet til gyn burde vi ha samleie dag 10-12 denne syklusen. Hun vet ikke noe om min sykluslengde, så synes det hørtes litt tidlig ut. Lurer på om jeg skal ta el tester også neste uke.

Annonse

Ja, sto liksom samleie dag 10-12, da var sjansen for å bli gravid størst. Annen hver dag fremover kanskje....hehe....hard jobbing;-)

Tror jeg kjøper el-tester, eller kanskje jeg skal la være å kjøpe det første mnd. Har liksom ikke stor tro at pergo skal være noen vidunderkur, men prøver hvertfall.

Ble gravid 3 uker etter p-pilleslutt da jeg var 37, utrolig fort det endrer seg

Jeg har normal eggløsning, men gynekologen ville prøve pergo i påvente av en utredning. Pergo er med å påvirke modningsgraden av eggene tru jeg ho sa til meg.

3 pp med dobbel pergo lyktes her ihvertfall. Testet EL en mnd og fant ut at jeg kjenner EL. Pergo hos meg forskyvde min EL med et par dager.

Vi satset på sex fra TR reiste, hver andre dag i snitt.

Anonym poster: 1931993a222feee2d5bcf62d59466887

Jeg har normal eggløsning, men gynekologen ville prøve pergo i påvente av en utredning. Pergo er med å påvirke modningsgraden av eggene tru jeg ho sa til meg.

3 pp med dobbel pergo lyktes her ihvertfall. Testet EL en mnd og fant ut at jeg kjenner EL. Pergo hos meg forskyvde min EL med et par dager.

Vi satset på sex fra TR reiste, hver andre dag i snitt.

Anonym poster: 1931993a222feee2d5bcf62d59466887

Så bra at dere lyktes! :D

Hadde dere prøvd lenge, og hvor gammel er du?

Eg er 36 og har prøvd på nr 3 i 3 år. Problemet har ikkje vore å bli gravid, men derimot så mister eg gang på gang, totalt 5 g. No skal eg prøve igjen og går på ørti medisinar for å prøve å hindre abort. Sjølv om eg ikkje er gravid endå. I tillegg får eg no pergo eg skal prøve. Synst det er litt rart sidan eg har el og fast syklus.....men stolar på legen og setter no alle klutar til.

Lykke til med "prosjekta"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...