Gå til innhold

Trenger tips til vognpose.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har buggy snuggle fleecepose og er veldig fornøyd med den ;)

Aldri hørt om, men skal google den. Takk :)

De var jo kule da. :)

Selges de i noen butikker eller bare på nett?

Vi kjøpte vår på babyshop, men det var for et par år siden så vet ikke om de selger fortsatt. Vi kjøpte den til datteren vår. De er supre syns jeg og fine å se på også :)

Annonse

Gjest Kjempeanonym

Barnas Hus har dem visstnok, jeg skal sjekke den ut selv over helga. Mulig du kan spare noen kroner på visse modeller på nettet! Har også lest at noen bestilte via en engelsk side, justkidswear.co.uk :)

Takk, da blir det Barnas Hus en dag og kikke :)

Elsker min voksipose :) Den har lammeull i ryggen og dun i toppen, og er best i test hva vanntetthet angår. Og så kan du "sveise" på etterhvert som barnet vokser. Nå når det har vært kaldt har jeg tenkt at jeg burde hatt en lammeskinnspose, men den har faktisk holdt perfekt varme hele vinteren og våren :) Helt perfekt til alt vær!

Elsker min voksipose :) Den har lammeull i ryggen og dun i toppen, og er best i test hva vanntetthet angår. Og så kan du "sveise" på etterhvert som barnet vokser. Nå når det har vært kaldt har jeg tenkt at jeg burde hatt en lammeskinnspose, men den har faktisk holdt perfekt varme hele vinteren og våren :) Helt perfekt til alt vær!

bruker du voksiposen nå også?

Annonse

Men bruker selvsagt regntrekk over når det høljeregner da ;) Men hvis den blir våt kan man bare ta av toppen (glidelås hele veien) og henge til tørk).

har voksiosen jeg også.. Men jeg har måtte lagt den vekk pga. at den er ALT for varm! er jo fort over 20grader nede i vogna i disse dager jo!! bruker ikke voksiposen om natta, og da er det 16-20 grader i rommet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...