Gå til innhold

Brunlig utflod i uke 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer? Er sååå redd for å miste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt litt brunlig utflod i svangerskapet, som har kommet og gått litt. Er snart 9uker. Husker jeg hadde det med førstemann og, og den gangen kom jeg inn til tidlig UL pga jeg var veldig urolig for dette.. han sa det var rester etter mens, som ikke var noe å være redd for. Mener også å ha hørt man kan ha litt skjøre slimhinner som gjør dette..

Så lenge du ikke har smerter, el blør masse friskt blod, så skal det ikke være noe å bekymre seg for. Men jeg skjønner deg godt, for har vært urolig for dette selv.

Går nok bra skal du se :)

Skrevet

Takk! Jeg hadde en SA i februar, den startet med brunlig utflod. Derfor jeg ble så bekymret nå... Var til UL og såg et bankende hjerte forrige uke, så kan ikke forstå hvis noe er galt nå igjen...

Skrevet

Takk! Jeg hadde en SA i februar, den startet med brunlig utflod. Derfor jeg ble så bekymret nå... Var til UL og såg et bankende hjerte forrige uke, så kan ikke forstå hvis noe er galt nå igjen...

Da skjønner jeg du ble urolig ja! Men jenta mi er hvertfall beviset på at det har gått bra til tross for brunaktig utflod :)

Må bare spr deg, hadde du brunlig utflod flere ganger i sist graviditet (som du hadde en SA), el kun rett før du hadde SA? Håper det er greit jeg spr.

Skrevet

Huff:( jeg syns du burde sjekke m ultralyd. Jeg har mistet fem ganger, to ganger m Ma. Sist i uke ni, hadde sett hjerteaktivitet to ganger. Fikk en bllodstrek i utfloden, ingen smerter men hjertet hadde stoppet:( bedre å sjekke en gang for mye enn for lite.. Håper alt er ok! Lykke til!

Skrevet

Sist gang hadde jeg ingen brunlig utflod nei. Fikk påvist MA på UL i uke 11, og samme dag begynte jeg med brunlig utflod og etterkvart kraftig SA blødning. Akkurat nå er det ingen spor mer, så ser det litt an noen dager før jeg evt kontakter lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...