TrudeSagen Skrevet 10. mai 2013 #1 Del Skrevet 10. mai 2013 Etter flere mislykkede Pergotime behandlinger og en spontanabort og lang ventetid, skal vi omsider til oppstartsamtale i Haugesund 16.mai. Har gleda meg og telt ned til dette, men så viser det seg at mannen ikke har mulighet til å være med akkurat den dagen. Han skal levere en sædprøve. Vi er leger begge to, så det blir jo liksom ikke noe nytt de forteller oss der. Ser ut til at jeg må reise aleine, noe jeg IKKE har særlig lyst til. Har prøvd å ringe Haugesund i dag for å prøve å bytte timen, men de har selvsagt stengt akkurat i dag. Har noen av dere erfaring med å evt møte opp til startsamtale aleine? Jeg tenker at mannen kan jo alltids reise til Haugesund en annen dag og få gjort unna den sædprøva? Eller går det an at han leverer den inn hos min faste gynekolog (han har tatt prøve der før), som så sender svaret til Haugesund? Jeg har jo et håp om at jeg kan klare å bytte timen for oppstartsamtale med en eller anna person som er satt opp til tilsvarende uka etter meg, sånn at vedkommende faktisk rykker litt framover i køen ;-) . Har noen av dere erfaring med dette? Kjenner jeg er så j....ig frusrert over dette!!!! Orker ikke å gå og vente lenger og kanskje få en time langt over sommeren... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144046422-aleine-p%C3%A5-oppstartsamtale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humlefrøken Skrevet 10. mai 2013 #2 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg skal til nysamtale når mannen er bortreist i jobben, og fikk beskjed om at det gikk bra. Måtte bare sende resultat av sædprøve. Grunnen til at han helst burde være med var at det var mye info som skulle bli gitt, men når dere er leger begge to regner jeg med det holder i massevis med deg Men ring for sikkerhets skyld og hør når de åpner igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144046422-aleine-p%C3%A5-oppstartsamtale/#findComment-145334247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå