Gå til innhold

Fødte før termin med nr 1, hva med nr 2

Anbefalte innlegg

Er gravid med nr 2 og lurer litt på når fødselen vil sette i gang. Med nr 1 fødte jeg en uke før termin. Selv om jeg hadde lovet meg selv å ikke tenke og sammenligne så mye med sist fødsel merker eg at jeg begynner å bli utålmodig, med 6 dager til termin og ingen tegn på fødsel ennå.

Jordmor og legen har nevnt alle ganger at jeg kommer til prøvde før eller i alle fall ikke kommer til å gå over termin denne gangen heller, men nå begynner jeg å tenke at jeg kanskje er unntaket og kommer til å gå overtid og må bli satt i gang.

I tillegg har jeg masse kynnere som faktisk er vonde. Hvis de hadde kommet regelmessig hadde jeg nok tenkt at det var begynnende rier. Har hatt vonde kynnere i litt over 1 uke nå...

Flere som er eller har vært gravid med nr 2 og hvordan opplevde dere tiden før fødselen? Gikk dere overtid med nr 2?

Fortsetter under...

Jeg fødte 6 dager før med nummer en, 1 dag før med nummer to, og nummer tre kom 3 dager før. Men det er maaange eksempler på de som føder to uker før med første, og en uke etter med andre etc etc. Så det er ikke nødvendigvis en sammenheng der, dessverre... Men jeg vet alt om å være utålmodig. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...