Gå til innhold

** IKM UKE 23 **

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spent i dag. Tok test i dag tidlig, som var negativ etter de 5 minuttene, men litt senere kom det en skygge... Tar en ny test i morgen kveld tenker jeg. Ingen mens enda, dag 33 i dag (av et sted mellom 27 og 35 til vanlig). Jeg liker fasiter, og blir sprø av jojo-sykluser.

Gratulerer så mye Nemo!!! Virkelig fortjent etter lang prøving :D

Så kjipt Bambi. Vet virkelig hvordan du føler deg. Her kom tanta i dag, 1 dag for sein. Hadde selvfølgelig håp til det siste, men kjenner jeg er virkelig lei meg. :( Da er det bare til å brette opp ermene, vente på¨tante er over, og sette i gang en ny periode.

Så spennende nanavs! Testet du i dag?

Annonse

Spent i dag. Tok test i dag tidlig, som var negativ etter de 5 minuttene, men litt senere kom det en skygge... Tar en ny test i morgen kveld tenker jeg. Ingen mens enda, dag 33 i dag (av et sted mellom 27 og 35 til vanlig). Jeg liker fasiter, og blir sprø av jojo-sykluser.

har du testet igjen? Høres jo lovende ut :)

Gratulerer så mye Nemo!!! Virkelig fortjent etter lang prøving :D

Så kjipt Bambi. Vet virkelig hvordan du føler deg. Her kom tanta i dag, 1 dag for sein. Hadde selvfølgelig håp til det siste, men kjenner jeg er virkelig lei meg. :( Da er det bare til å brette opp ermene, vente på¨tante er over, og sette i gang en ny periode.

Så spennende nanavs! Testet du i dag?

Tusen takk :) Synd at tanta kom hos deg :( Men neste gang, DA sitter spiren!! :) vi hadde sex annenhver dag til positiv test...ikno dagen etter positiv....å her satt'n :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...