Gå til innhold

** IKM UKE 23 **

Anbefalte innlegg

Jeg har vondt i korsryggen. Ved siden av halebeinet på en måte. Husker jeg hadde akkurat samme smertene sist jeg var gravid, men da hadde jeg de som verst i uke 5-6. Og det var i den tiden utviklingen av embryoet stoppet opp. Så nå har jeg mista trua helt på at det ble klaff denne mnd :( æsj.. negativ i dag :(

Fortsetter under...

Da kom tanta nesten ei hel uke før tia:( så dett var dett...er iallfall strålende vær og jeg kan kose meg med noe godt sprudlevann i glasset. Får hoppe over til neste pp og krysse alt forutenom bena;) Lykke til alle dere andre!

Hei jenter! Hvordan går det med dere? Jeg er i dag 8 dpo og ingen symptomer dessverre. Kjenner at jeg leter etter tegn og blir så skuffet når det ikke er noe. Men har ikke mistet håpet enda. Har bestemt meg for å vente med å teste til IKM som er lørdag 8. Så får vi se utover uken om jeg klarer å vente så lenge :P

Annonse

Melder meg på jeg også! :) Er 9 dpo og har hatt mange symptomer! Sliten, trøtt, hodepine, murringer og press nederst i magen, leggkramper osv.. Vi er bare i PP2, men vi er så klare for en liten spire nå! Lykke til denne uka folkens! Kommer noen til å teste før IKM?

IKM Uke 23

Mandag 03.06

Tirsdag 04.06

Cayenne

Jagoda

Onsdag 05.06

Januarmirakelet

Torsdag 06.06

Nemo_

Fredag 07.06

Violetsky

Lørdag 08.06

Luti

MrsRose

Søndag 09.06

Bambi-88

Ny pp:

Gravid

Hej :) her er det symptomer i fleng...vonde brystvorter, mensmurringer, iling i halebenet osvosv....Men det har jeg blitt lurt av så mange mnd at jeg gidd ikke tenke på det en gang! Sålenge det er helt likt nå som de andre mnd så er jeg vel ikke gravid nå heller!

Jeg er 7 dpo, og har ingen spesielle symptomer. Kun denne verkende korsryggen. Men jeg hadde ingen symptomer sist heller.. dessuten har jeg ingen tro på denne pp! Vet ikke hvorfor, bare har det på følelsen :/ men det blir spennende å se i slutten av uka :) har føreløpig ingen tegn til at tr er i anmarsj heller. Så i uka som kommer skal jeg drukne meg selv i jobb på kontoret og håpe uka går fort :) ikm på søndag!

Melder meg på jeg også! :) Er 9 dpo og har hatt mange symptomer! Sliten, trøtt, hodepine, murringer og press nederst i magen, leggkramper osv.. Vi er bare i PP2, men vi er så klare for en liten spire nå! Lykke til denne uka folkens! Kommer noen til å teste før IKM?

IKM Uke 23

Mandag 03.06

Tirsdag 04.06

Cayenne

Jagoda

Onsdag 05.06

Januarmirakelet

Torsdag 06.06

Nemo_

Fredag 07.06

Violetsky

Lørdag 08.06

Luti

MrsRose

Søndag 09.06

Bambi-88

Ny pp:

Gravid

Oj, det var jo mange korrekte symptomer :) Blir spennende å se! Jeg har egentlig bestemt meg til å vente til IKM, men tror nok at fristelsen blir for stor når jeg kommer til 12 dpo...

Annonse

GRAVID??????

Jeg har forventet IKM på torsdag/fredag.

Jeg har den siste halv annen uken vært små kvalm hele tiden, konstant vond korsrygg, svake bekkensmerter, kraftig forbedret luktesans, VEEELDIG opplblåst, tisste hyppigere (inkludert på natten) og plutselig fått episoder med halsbrann.

Jeg tenkte derfor at nå er jeg definitivt gravid ....

Meeeen når man driver å prøver så kan man jo (iallefall jeg) tenke på seg de utroligste symptomer :)

På lørdag klarte jeg ikke vente lenger så jeg tok en teststrimmel ( 9 DPO), resultet ble blendahvitt...

I dag ble fristelsen for stor nok en gang, jeg tok nok en teststrimmel ( 11 DPO ), den ble straks blenda hvit - MEN etter et par minutter kunne jeg skimte en svaaaak linje. Etter 10-15 minutter ble streken enda tydeligere, men fortsatt svak. Det står i papirene at den ikke skal lesest av etter 5 minutter...

Jeg tør derfor ikke slippe jubelen løs enda, men skal definitivt teste på nytt på onsdag.

KRYSSER fingre for at det faktisk er tredje mann som har flyttet inn og at h*n har tenkt å bli boende der de neste 9 mnd....

Noen andre som har erfaring med One step gravi test og det med å teste tidlig? Fått falskt positivt?

GRAVID??????

Jeg har den siste halv annen uken vært små kvalm hele tiden, konstant vond korsrygg, svake bekkensmerter, kraftig forbedret luktesans, VEEELDIG opplblåst, tisste hyppigere (inkludert på natten) og plutselig fått episoder med halsbrann.

Meeeen når man driver å prøver så kan man jo (iallefall jeg) tenke på seg de utroligste symptomer :)

På lørdag klarte jeg ikke vente lenger så jeg tok en teststrimmel ( 9 DPO), resultet ble blendahvitt...

I dag ble fristelsen for stor nok en gang, jeg tok nok en teststrimmel ( 11 DPO ), den ble straks blenda hvit - MEN etter et par minutter kunne jeg skimte en svaaaak linje. Etter 10-15 minutter ble streken enda tydeligere, men fortsatt svak. Det står i papirene at den ikke skal lesest av etter 5 minutter...

Jeg tør derfor ikke slippe jubelen løs enda, men skal definitivt teste på nytt på onsdag.

KRYSSER fingre for at det faktisk er tredje mann som har flyttet inn og at h*n har tenkt å bli boende der de neste 9 mnd....

Noen andre som har erfaring med One step gravi test og det med å teste tidlig? Fått falskt positivt?

Sååå spennende!! :) Jeg har hørt om det der mange ganger, at testen blir positiv etter fristen, og da har det vært graviditet på gang!! :) Jeg har tatt opp mine utallige ganger fra søpla, men aldri så mye som en strek heller der!! Begynner snart å lure på om det er noe feil med de testene!! :P

GRAVID??????

Sååå spennende!! :) Jeg har hørt om det der mange ganger, at testen blir positiv etter fristen, og da har det vært graviditet på gang!! :) Jeg har tatt opp mine utallige ganger fra søpla, men aldri så mye som en strek heller der!! Begynner snart å lure på om det er noe feil med de testene!! :P

Ha ha - ja det er nok noe galt med dem ;) ;) Har vært manger ganger i søpla for å dobbelt sjekke andre tester jeg også, men aldri vært anntydning til noe da!

blir spennende med ny testing på onsdag ja, har også det intrykket at det er skjelden det blir positiv resultat uten at det faktisk er det, selv om man sjekker etter en time....

GRAVID??????

Ha ha - ja det er nok noe galt med dem ;) ;) Har vært manger ganger i søpla for å dobbelt sjekke andre tester jeg også, men aldri vært anntydning til noe da!

blir spennende med ny testing på onsdag ja, har også det intrykket at det er skjelden det blir positiv resultat uten at det faktisk er det, selv om man sjekker etter en time....

kjøp en digitaltest?:) spent på deg jeg nå !! :)

Melder meg sent inn, men hører til her jeg å :) Hadde en SA i november 12, og etter det har håpet vært der, men ingen klaff :( Denne mnd (temper FF) har jeg plutselig hatt et fall i temp 8dpo og hadde svaaaak spotting 7&8 dpo, så denne mnd håper jeg at den sitter ;) IKM (TR) skal komme på torsdag eller fredag :ph34r: Krysser alle fingre for dere :) og håper at denne mnd sitter den :wub:

Lykke til, Jagoda! (Og alle oss andre.) :D

Noen som har noen symptomer? Bare ømme pupper her, som vanlig før tr. Ellers ble jeg akutt kvalm i går - varte bare noen sekunder, og var sikkert noe helt annet :P

Er redd det bare er i mitt hode, har bare ømme pupper, og orker ikke sterk mat (noe jeg til vanlig elsker), me grunnen er sikkert at jeg har blitt forkjølet..... Men håpet er der, så krysser fingrene:)

Så leit da titti_mummy :( Men som du sier, bare å vente på neste eggløsning! :) Her har mannen tatt sædprøve i dag....Legen ringte nå nettopp og sa at resultatet var helt greit, det kunne vært bedre,men det var helt ok! Javel??? Hva mener han me det da??? Hau! Jeg skal ta hormonprøver nå bare tanta melder seg og da skal jeg tilbake dit etter det...Mannen spurte jo ikke hva han mente med helt greit såklart...Kunne gjerne utdype det litt da!! :P

Hører ikke til her, men titter innom;) det var jo en spesiell tilbakemelding.. Helt grei.. Kan han gjøre noe for å forbedre den? Vil dette påvirke antall svømmere som kommer frem til egget? Hmm.. Du får høre litt mer når du skal tilbake. Følger med deg da jeg også holder på med utredning. Har ikke testet mannen ennå da.. Han har 2 barn fra før, men legen sa mye kunne skje på 8 år.. Så kanskje det blir vårt neste skritt! Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...