Gå til innhold

Hvilke slanke-Shake er best? Kombinere Shake-mat, Shake-knekkebrød.. Hvordan gjør dere det for å holde ut og gå ned mest mulig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi to! Jeg startet akkurat tråden om at jeg skal i bryllup i starten av juli o gmå gå ned 10 kilo :) Håper du får mange svar, for det lurer jeg også på :)

Anonym poster: ca5577a3d3dc8b088b3cf72bea6a6977

Alle shaker jeg har smakt er pyton, men når jeg blander Allevo bringebær og bananshake med frosne bringebær (og kjører i foddprosessor), klarer jeg å drikke det uten å brekke meg.

ET annet godt tips: Spis suppe! Jeg lagde feks suppe av grønnsaksbuljong, kuttede grønnsaker og litt kyllingfilet. Nam! Annen god suppe: Fiskebuljong, kuttede grønnsaker, laksefilet, byggris. Sykehussuppa er også god. Gikk ned 3 kg i uka på denne dietten - spiste et rugsprø m makrell i tomat 1-2 ganger om dagen også for å ikke bli helt suppehue. (Ha ha)

Anonym poster: e068661bbbde7f7f627d525d46ee05a0

Takk for tips :). Hva spiser du da resten av dagen, når du går på suppekur? Eller går det da i suppe 4-5 ganger om dagen? Jeg må ha mat sånn noenlunde regelmessig, ellers blir jeg svimmel og fungerer dårlig.

HI

Anonym poster: 57c163a60a09775c0f52876cc076741a

Den som metter mest er uten tvil NOKA.

Den som smaker aller aller best er Cambridgekuren med sjokolade.

Det smaker litt pulver, men man venner seg fort. 4 måltider om dagen av shaker og ikke noe annet, så går du ned i vekt. Så enkelt men alikevel vanskelig. Matsuget går over etter tre-fire dager.

Anonym poster: 2e63275e16d32461ddf7324587144574

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...